ازدواج احسان علیخانی ؛ خبری که دندان شکن شد !

آیا احسان علیخانی ازدواج کرده است ؟ این سوالیست که چند روز است سرتیتر خبرگزاری‌ها شده و همه به آن دامن می‌زنند. همسر احسان علیخانی کیست؟ با نوشتار ازدواج احسان علیخانی همراه ما بمانید تا پاسخ را بیابیم.

احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه 1361 در تهران اسـت. وی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده می‌باشد. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت. او تهیه کننده و مجری برنامه ویژه ماه عسل بوده است که هم اکنون برنامه جوکر و مسابقه عصر جدید او سر و صدای بسیاری را متوجه خودش کرده است.

ازدواج احسان علیخانی

خبری که دندان شکن شد !

ازدواج احسان علیخانی, احسان علیخانی ازدواج, همسر احسان علیخانی, ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی
احسان علیخانی ازدواج, همسر احسان علیخانی, ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی

به تازگی شایعاتی مبنی بر ارتباط احسان علیخانی با یک خانم که دندان پزشک است که همانطور که احتمالا می‌دانید در شبکه های اجتماعی بسیار نشر داده شده است. تا این لحظه احسان علیخانی هیچ واکنشی نسبت به این خبر نشان نداده و سکوت کرده است. این خبر همچون گزاره‌های دندان شکن فقط و فقط سر زبان‌ها افتاده و هیچ سند و مدرک واضح و محمی برای این شایعه پیدا نخواهید کرد.

همسر احسان علیخانی

ازدواج احسان علیخانی, احسان علیخانی ازدواج, همسر احسان علیخانی, ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی
ازدواج احسان علیخانی, احسان علیخانی ازدواج, همسر احسان علیخانی, ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی

یکی دیگر از این دسته از شایعات ازدواج احسان علیخانی و لیلا اوتادی است. ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی از آن دست شایعاتی است که هر از چندگاهی در فضای مجازی می پیچد. هر دوی این هنرمندان از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون هستند که فعلا زندگی مجردی را به تاهل ترجیح داده اند و همین امر باعث شده که خبر ازدواج آنها مرتبا بر سر زبان ها بیفتد.

بیشتر بخوانید:

احسان علیخانی زاده پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می‌باشد. وی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند.

بیشتر بخوانید:

در سال 1383 وقتی احسان علیخانی 22 ساله بود بعد از گرفتن لیسانس با معرفی باشگاه مهرورزان به تلویزیون رفت احسان علیخانی  با اجرای برنامه پسرای ایرونی رسما کارش را در عرصه اجرا شروع کرد.

بیشتر بخوانید:

از نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بوده و دوست داشت این حرفه و هنر را دنبال کند. اما با توجه به شرایط کاری و آینده مبهم هنرمندان به این هنر بعنوان شغل دوم نگاه کرده است.

یکی از نکات مهمی که در رباطه با زندگی شخصی علیخانی می‌شود به آن اشاره کرد فرزند شهید نبودن اوست. علیخانی در برنامه روز دوم رمضان 96 در مقابل اصرار مهمانش در مورد اینکه وی را درک نمی کند اعلام کرد که علارغم اینکه دوست ندارد از زندگی شخصی اش بگوید اما بچه طلاق است شایعه فرزند شهید بودن وی کذب می‌باشد !

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ازدواج احسان علیخانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *