یعقوب هوشیار شهردار تبریز شد ؛ او با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز شهردار تبریز شد

با انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، با هفت رای موافق یعقوب هوشیار شهردار تبریز شد و سعید شریف زاده دیگر کاندیدای تصدی شهرداری تبریز، شش رای آورد.

برای فهمیدن سوابق شغلی و ماجرای انتخاب به عنوان شهردار تبریز در 17 اسفند 1400 همراه با زندگی شخصی یعقوب هوشیار و سوابق مدیریتی و اجرایی او در خبر شهردار یعقوب هوشیار همراه فیگار بمانید.

یعقوب هوشیار شهردار تبریز شد

او با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز شهردار تبریز شد

یعقوب هوشیار شهردار تبریز شد
یعقوب هوشیار کیست, یعقوب هوشیار تبریز, بیوگرافی یعقوب هوشیار, شهردار یعقوب هوشیار

صبح روز سه شنبه پس از طرح دوباره نام یعقوب هوشیار از سوی تعدادی از اعضا به عنوان گزینه پست شهرداری، پس از کش و قوس‌های فراوان و با اجماع اکثریت اعضای شورای شهر، یعقوب هوشیار به عنوان شهردار جدید تبریز انتخاب شد و در پی انتخاب یعقوب هوشیار، مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز انتخاب وی را که از خانواده بزرگ شهرداری است، تبریک گفت.

بیشتر بخوانید :

بیوگرافی یعقوب هوشیار

یعقوب هوشیار کیست ؟ او متولد ۱ شهریور سال 1356 است. او شهردار منطقه 5 و 10 تبریز و شهردار منطقه 18 تهران بود که در اسفند 1400 به عنوان شهردار کلان شهر تبریز انتخاب شد. هوشیار مدرک دکترای عمران خویش را از دانشگاه تبریز اخذ کرده و کارمند رسمی شهرداری است

بیشتر بخوانید :

سوابق شغلی

در سوابق هوشیار می توان به شهرداری مناطق 10 و 5 تبریز، شهردار منطقه 18 تهران و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور نیز اشاره کرد. او همچنین عضو هیئت‌ مدیره سازمان نظام مهندسی استان ، کارشناس رسمی دادگستری ، رئیس کمیسیون ژئوتکنیک آذربایجان‌شرقی، عضو هیات مدیره هیات موتورسواری و اتومبیل سواری استان،  عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری مسکن شمالغرب کشور و … در سابقه و رزومه کاری خود دارد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار یعقوب هوشیار شهردار تبریز شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *