بهترین بازی های NFT 2022 ؛ معرفی بازی هایی که می‌توانید از آن‌ها کسب درآمد کنید

اگر به دنبال راهی برای کسب درآمد از بازی‌ها باشید، تاکنون باید نام بازی‌های NFT را شنیده باشید. با فیگار باشید تا با بهترین بازی های NFT 2022 آشنا شوید.

یکی از برنامه‌های مستمر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سالهای گذشته برقرار بوده، برگزاری جلسات گوناگون با طیف‌های مختلف علمی، اجتماعی، فرهنگی و هنری است. جلساتی که در فضایی متفاوت از دیدارهای رسمی برگزار شده و رهبر انقلاب پای صحبتها و درددل‌‌های حاضران می‌نشینند.

مستند دیدار طنزپردازان با رهبری

مستند غیر رسمی ۴ + فیلم

مستند دیدار طنزپردازان با رهبری
فیلم دیدار طنزپردازان با رهبری

بیشتر بخوانید:

شعار سال ۱۴۰۱ ؛ نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر به همراه متن

مستند غیررسمی دیدار طنزپردازان با رهبر انقلاب سوم فروردین ۱۴۰۱ بصورت مجازی پخش میشود.

بخشی از این جلسات، از سال ۹۵ در قالب جلسات «پنج‌شنبه‌ای» برگزار شده است و مؤسسه‌ی پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای)، روایتی از این دیدارها را در مجموعه مستند «غیر رسمی» ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید:

هنرمندانی که در سال ۱۴۰۰ فوت شدند ؛ چهره‌های مرحوم سال 1400

مستند غیر رسمی ۴، روایت دیدار و گفت‌وگوی جمعی از طنزپردازان با رهبر معظم انقلاب اسلامی را چهارشنبه 3 فروردین منتشر کرد.

فیلم دیدار و گفت‌وگوی جمعی از طنزپردازان با رهبر معظم انقلاب اسلامی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مستند دیدار طنزپردازان با رهبری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *