حادثه شهربازی مریوان ؛ جان باختن یک کودک 4 ساله در شهربازی مریوان

حادثه شهربازی مریوان ، پسربچه‌ای چهار ساله عصر امروز بر اثر سقوط از یکی از سکوهای محوطه شهربازی دریاچه زریبار مریوان، جان خود را از دست داد.

اسماعیل احمدی شامگاه چهارشنبه در گفت و گویی  اظهار داشت: خانواده این کودک از سنندج برای تفریح به مریوان سفر و روی سکوی کنار کشتی صبای شهربازی دریاچه زریبار اتراق کرده بودند که دچار این حادثه شدند.

حادثه شهربازی مریوان

جان باختن یک کودک 4 ساله در شهربازی مریوان

حادثه شهربازی مریوان
شهربازی مریوان, حادثه مریوان شهربازی

روز چهارشنبه کودک سه ساله‌ای از یکی از ابزارهای بازی «کشتی صبا» در شهربازی مریوان سقوط کرده و به شدت زخمی می‌شود.

بیشتر بخوانید :

استاندار کردستان خواستار بررسی حادثه مرگ کودک مریوانی در شهربازی زریوار شد. ️دکتر اسماعیل زارعی کوشا، خواستار بررسی سریع دلیل وقوع حادثه در شهر بازی مریوان شد و بر برخورد با هر گونه کم کاری و قصور در این رابطه تاکید کرد. استاندار کردستان ضمن تاکید بر لزوم رعایت استاندارهای لازم و مسائل ایمنی در شهر بازی های سطح استان، عنوان کرد: جلوگیری از وقوع این گونه حوادث از سوی سازمان های مسئول بخش های دولتی و خصوصی لازم و ضروری است.

وی ضمن تسلیت به خانواده کودک متوفی در این حادثه، بیان کرد: باید ضمن بررسی تمامی جوانب با هر گونه قصور احتمالی در جریان وقوع این حادثه برخورد جدی صورت گیرد. بعد از ظهر چهارشنبه و به دنبال بروز حادثه در شهر بازی زریوار مریوان، یک کودک چهار ساله با رها شدن از دست پدرش سقوط کرده و علیرغم تلاش تیم های امدادی و درمانی و با توجه به مصدومیت شدید، متاسفانه جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حادثه شهربازی مریوان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *