جشن تولد کنعانی زادگان ؛ عکس های دیدنی تولد 28 سالگی کنعانی زادگان

جشن تولد کنعانی زادگان ، ملی پوشان تولد محمدحسین کنعانی‌زادگان را در حاشیه اردوی تیم ملی در سئول جشن گرفتند و عکس های به یاد ماندنی ثبت شد.

دیروز محمد حسین کنعانی‌زادگان جشن تولد 28 سالگی خود را در اردوی تیم ملی گذراند و پس از تمرین، ملی‌پوشان جشن تولد ویژه‌ای برای او به راه انداختند.

جشن تولد کنعانی زادگان

عکس های دیدنی تولد 28 سالگی کنعانی زادگان + بیوگرافی

جشن تولد کنعانی زادگان
جشن تولد کنعانی, تولد حسین کنعانی

این جشن تولد که با هدف برخورد کامل کیک به سر و صورت کنعانی برگزار شد چند نقش اصلی داشت و باقی بازیکنان با فریادها و تشویق‌هایشان سهم خود را در این کیک‌مالی بزرگ ایفا کردند. یرانوند دست‌های او را از پشت گرفت و با کمک شجاع خلیل‌زاده ،احمدنوراللهی، سردار آزمون و… صورت او را کاملا درون کیک فرو بردند و پس از آن هر یک از بازیکنان و حتی دراگان اسکوچیچ به اندازه خود در سالم نماندن هیچ جای کیک کمک کردند!

عکس‌های جذابی توسط فرشاد عباسی در جشن تولد کنعانی به ثبت رسیده که روحیه بالای بازیکنان در سئول را نشان می‌دهد؛ تیمی که چند ستاره نامی خود را به دلیل کرونا در اختیار ندارد اما همدلی و نشاط آنها، ایرانی‌ها را به پیروزی در جنگ صدرنشینی امیدوار می‌کند.

بیشتر بخوانید :

 

جشن تولد کنعانی زادگان
تولد کنعانی زادگان, جشن تولد حسین کنعانی

جشن تولد کنعانی زادگان جشن تولد کنعانی زادگان

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جشن تولد کنعانی زادگان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *