فیلم کشف مواد مخدر در سبزوار ؛ کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در سبزوار!

فیلم کشف مواد مخدر در سبزوار ، در این عملیات مسلحانه و درگیری با سوداگران مرگ منجر به هلاکت ۲ قاچاقچی و دستگیری ۵ متهم دیگر شد.

سردار ابراهیم قربان زاده در بیان جزئیات دقیق این خبر بیان داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سبزوار و داورزن و همکاری اطلاعاتی پلیس خراسان جنوبی در تعاقب اقدامات اطلاعاتی، باند قاچاقچیانی را که به صورت مسلحانه اقدام به جا به جایی موادمخدر می کردند، شناسایی کردند. در ادامه با خبر کشف مواد مخدر در سبزوار همراه فیگار بمانید.

فیلم کشف مواد مخدر در سبزوار

کشف بیش از نیم تن مواد مخدر در سبزوار!

فیلم کشف مواد مخدر در سبزوار
کشف مواد مخدر سبزوار, مواد مخدر سبزوار

کشف مواد مخدر سبزوار

سردار ابراهیم قربان زاده جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان سبزوار و داورزن و همکاری اطلاعاتی پلیس خراسان جنوبی در تعاقب اقدامات اطلاعاتی، باند قاچاقچیانی را که به صورت مسلحانه اقدام به جا به جایی موادمخدر می‌کردند، شناسایی و ۴ خودرو متعلق به این باند را در یکی از محور‌های ارتباطی شهرستان سبزوار در عملیاتی مسلحانه متوقف کردند.

بیشتر بخوانید :

سردار قربان زاده در ادامه این خبر اضافه کرد: در این عملیات مسلحانه و درگیری با سوداگران مرگ منجر به هلاکت ۲ قاچاقچی و دستگیری ۵ متهم دیگر شد و پلیس خراسان رضوی در بازرسی از خودرو‌ها ۵۵۵ کیلو مرفین کشف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی متذکر شد: ۳۲ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح گرینف، یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه سلاح برنو و یک قبضه آر پی جی به همراه مهمات مربوط هم از دیگر کشفیات پلیس در این عملیات بود. وی در تشریح این عملیات اظهار کرد و گفت: همچنین اعضای این باند قصد فرار با محموله موادمخدر را داشتند که در این عملیات یکی ازسوداگران دستگیر شده مجروح و به مراکز درمانی منتقل شد.

فیلم کشف مواد مخدر در سبزوار

لینک دانلود ویدیو با کیفیت 480

لینک دانلود ویدیو با کیفیت 360

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم کشف مواد مخدر در سبزوار سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *