بهترین کمیک های دکتر استرنج ؛ به همراه دانلود کمیک های دکتر استرنج برتر

کریم انصاری فرد کیک ، کریم انصاری فرد از ناحیه چشم دچار آسیب دیدگی شده است بازیکنان تیم ملی برای اینکه با او شوخی کنند کیک را به طرف او پرتاب کردند.

در شب آخرین روز اردوی ایران برای مسابقه با لبنان، خبر آسیب دیدگی کریم انصاری فرد مهاجم باتجربه و شماره 10 تیم ملی منتشر شد. در ادامه با خبر کریم انصاری فرد چشم همراه فیگار بمانید.

کریم انصاری فرد کیک

جراحت چشم انصاری فرد کیکی که دردسر ساز شد

کریم انصاری فرد کیک
کریم انصاری فرد چشم, کریم انصاری فرد تولد

کریم انصاری فرد کیک تولد

قبل از بازی ایران و لبنان در انتخابی جام جهانی، ملی پوشان ایران قصد داشتند برای کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی جشن تولد برگزار کنند. وقتی آن ها می خواستند کیک را به صورت انصاری فرد بکویند، جسمی که در کیک وجود داشت به چشم او برخورد کرد و باعث پارگی عضله چشم او شد.

بیشتر بخوانید :

کریم انصاری فرد یکی از بازیکنان قدیمی و باتجربه تیم ملی است و جایگاه خاصی در بین علاقه مندان به فوتبال ایران دارد. او که در دیدار مقابل کره جنوبی برای دقایقی به میدان رفت، این شانس را داشت تا در بازی ایران و لبنان یکی از انتخاب های اصلی دراگان اسکوچیچ برای مسابقه باشد. با این حال اتفاقی که برای او رخ داد، باعث شد او حتی به ورزشگاه هم نیاید.

انصاری فرد در توضیح این موضوع گفت: تکه چوبی که داخل کیک جشن تولد بود، با یک میلیمتر فاصله بیشتر، به راحتی می‌توانست مرا از نعمت یک چشم محروم کند. خدا را شکر به خیر گذشت. خوشبختانه مشکلی در بینایی ندارم و با بهبودی کامل، به زودی در یونان تمریناتم را دنبال می‌کنم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کریم انصاری فرد کیک سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *