علت ازدواج نکردن احسان علیخانی چیست ؟ ؛ فاش شدن علت ازدواج نکردن احسان علیخانی

به تازگی انتشار خبری درباره علت ازدواج نکردن احسان علیخانی، مجری و تهیه کننده مسابقه تلویزیونی مورد توجه قرار گرفت. علت ازدواج نکردن احسان علیخانی چیست ؟

احسان علیخانی ، مجری و تهیه کننده مسابقه تلویزیونی است ، به تازگی انتشار خبری درباره علت ازدواج نکردن عصر جدید حسابی مورد توجه قرار گرفت و در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی مختلف است.  احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران است

علت ازدواج نکردن احسان علیخانی چیست ؟

فاش شدن علت ازدواج نکردن احسان علیخانی

علت ازدواج نکردن احسان علیخانی چیست ؟
علت ازدواج نکردن احسان علیخانی چیست ؟

بیشتر بخوانید:

آهنگ رضا بهرام در عصر جدید ؛ عصر جدید آهنگ رضا بهرام + فیلم

احسان علیخانی یکی از برجسته‌ترین کارگردانان و مجری‌های برنامه‌های تلویزیونی است. احسان علیخانی مجری‌گری برنامه‌هایی مانند صبح آمد، ماه عسل و سه ستاره و عصر جدید و … را برعهده داشته‌است.

احسان علیخانی این روزها به واسطه حضور در برنامه عصر جدید که روی آنتن شبکه سه سیما می رود زیر ذره بین است و به تازگی علت ازدواج نکردن احسان علیخانی منتشر شده است.

علت ازدواج نکردن احسان علیخانی چیست ؟

احسان علیخانی در برنامه ماه عسل 1399 علت ازدواج نکردنش را فاش کرد!

بیشتر بخوانید:

پس از باز شدن دکور، یک زوج میانسال به همراه 6 مهمان دیگر در قاب کهکشانی «ماه عسل» جای گرفتند.
زوج میانسال با سن ٨٩ و ٩۴، هفتاد و دو سال در کنار هم عاشقانه زندگی می کردند.
این زوج میانسال، رمز موفقیت زندگی مشترکشان را در طی این ٧٢سال،  عشق بدون آلایش و تشریفات تلقی کردند و به همراه پسر و نوه شان به برنامه آمده بودند. نکته ی مهم دیگر اینکه مادر در سن ٨٩ سالگی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده بود.
مهمان بعدی، مرد ٧۴ ساله و کوهنورد بود که قله های زیادی چون دماوند و آرارات فتح کرده بود.
بیشتر بخوانید:
مهمان دیگر ماه عسل یک مرد ٨۴ ساله به همراه دو نوه اش بود، این  مرد میانسال با داشتن دو مدرک لیسانس در رشته فلسفه و علوم تربیتی همچنان در رشته حقوق به تحصیل می پرداخت.
یکی از نوه های او مشغول تحصیل در رشته پزشکی و دیگری دارای مدرک دیپلم بود.
علیخانی به نوه ای که تحصیلات دیپلم داشت ، گفت :
با داشتن چنین پدربزرگی چرا شما درس را ادامه ندادید، کمی از او یاد می گرفتید نوه ی پیرمرد در برابر صحبتهای علیخانی کمی سکوت کرد و بعد افزود:
من به دلیل فوت پدرم مجبور بودم کار کنم. علیخانی از صحبت مهمان جا خورد و خجالت زده گفت:جواب دندان شکنی به من دادی.
بیشتر بخوانید:
بعد پخش آیتمی از جشن عروسی یک زوج ٩٢ و ۶٧ساله، مهمانان بعدی مشخص شدند، این زوج به همراه برخی از نوه ها و فرزندانشان بر روی صحنه ماه عسل حضور یافتند. حدود یک ماه از ازدواج این زوج میانسال می گذشت.
مادر ۶٧ساله که بیان زیبایی در طبع شعر داشت شروع به خواندن چند بیت شعر عاشقانه کرد.
بعد علیخانی از او سوال کرد این شعر را برای همسرتان می خوانید؟ او گفت:نه برای شما می خوانم. علیخانی که شاید به بازخوردهای بعد از این امر فکر می کرد با تکان دادن سر به همراه لبخند گفت آخ آخ.
بعد یکی از مهمانان از علیخانی پرسید:چرا شما ازدواج نمی کنید؟ علیخانی پاسخ داد:ما گرفتار کار هستیم البته با دیدن این بزرگواران فهمیدیم ما تا سن ٩٢ سالگی برای ازدواج فرصت داریم.
بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار علت ازدواج نکردن احسان علیخانی چیست ؟ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *