تمام شدن ظرفیت کنسرت محسن یگانه ؛ ظرفیت تمام کنسرت‌های محسن یگانه تکمیل شد !

کنسرت محسن یگانه تاکنون در ۶ سانس و سه روز در هتل اسپیناس پالاس تهران برنامه ریزی شده است. با خبر تمام شدن ظرفیت کنسرت محسن یگانه همراه فیگار باشید.

محسن یگانه خواننده، ترانه سرا و آهنگساز موسیقی پاپ پس از سه سال دوری از صحنه و برگزار نکردن کنسرت، در روزهای ابتدای سال ۱۴۰۱ اولین کنسرت‌های خود را در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌کند.

تمام شدن ظرفیت کنسرت محسن یگانه

ظرفیت تمام کنسرت‌های محسن یگانه تکمیل شد !

تمام شدن ظرفیت کنسرت محسن یگانه
تمام شدن ظرفیت کنسرت محسن یگانه

بیشتر بخوانید:

کنسرت فرزاد فرزین و الیاس یالچینتاش ؛ لغو کنسرت فرزاد فرزین در ترکیه !

کنسرت محسن یگانه تاکنون در ۶ سانس و سه روز پنجم و ششم و نهم اسفند در هتل اسپیناس پالاس تهران برنامه ریزی شده است که امکان تمدید روزهای دیگر نیز وجود دارد، مانند کنسرت‌های سیروان خسروی که در روز ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و به دلیل استقبال مخاطبان روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ و ۳ فروردین ۱۴۰۱ تا به این لحظه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت بلیت کنسرت‌های محسن یگانه از ۱۲۰ تا ۴۱۵ هزار تومان بود.

بلیت‌فروشی ۶ سانس اول کنسرت‌های محسن یگانه که در ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ سه روز پنجم، ششم و نهم فروردین ۱۴۰۱ با استقبال مخاطبان در زمان کمی با تکمیل ظرفیت همراه شد.

سامانه ملوتیک در اولین دقایق بلیت فروشی این کنسرت‌ها به دلیل مراجعه بالای علاقه‌مندان و حجم بالای ورود به سامانه با مشکل فنی رو به رو شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین قطعه محسن یگانه «شهر خاکستری» بود که با ترانه و آهنگسازی خود او، تظیم محمد آبایی و میکس و مسترینگ آرش پاکزاد ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ منتشر شد و احتمال دارد به دلیل یک سال سکوت این خواننده و نزدیک شدن به زمان برگزاری کنسرت‌های بهاری قطعه جدیدی منتشر کند.

یگانه ابتدای سال ۱۳۹۹ دموی قطعه «تو خوب» را منتشر کرده بود که نسخه کامل آن هنوز روانه بازار موسیقی نشده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تمام شدن ظرفیت کنسرت محسن یگانه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *