سرهنگ جواد محمدی سلیمانی ؛‌ فرمانده جدید لشکر عملیاتی 41 ثارالله معرفی شد

سرهنگ جواد محمدی سلیمانی به عنوان فرمانده لشکر عملیاتی 41 ثارالله معرفی و از خدمات سردار جلال عادلی فرمانده سابق این لشکر قدردانی شد.

با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران؛ معارفه سرهنگ پاسدار جواد محمدی سلیمانی به عنوان فرمانده لشکر مردم پایه 41 ثارالله و تکریم از سردار جواد عادلی، فرمانده سابق انجام شد. در ادامه با خبر فرمانده جدید لشکر عملیاتی 41 ثارالله همراه فیگار بمانید.

سرهنگ جواد محمدی سلیمانی

فرمانده جدید لشکر عملیاتی 41 ثارالله معرفی شد

سرهنگ جواد محمدی سلیمانی
سرهنگ جواد محمدی سلیمانی کیست, جواد محمدی سلیمانی

سردار پاکپور ،فرمانده نیروی زمینی سپاه  امروز همچنین در جمع فرماندهان و کارکنان سپاه در استان گفت:لشکر41 ثارالله از معدود لشکر‌های خط شکن دوران دفاع مقدس بود که با فرماندهی سردار شهید سلیمانی در عملیات‌ها می درخشید و همواره نمره 20 به کارنامه این لشگر اضافه می شد و امروز نیز این لشکر از یگان‌های اصلی در حفظ امنیت کشور به ویژه در دفع تهدید‌های دشمن در جنوب شرق کشور است.

بیشتر بخوانید :

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان هم در این مراسم گفت: لشکر پیروز ثارالله چه در دوران دفاع مقدس به فرماندهی سردار شهید سلیمانی و چه پس از ان در تامین امنیت شرق کشور شجاعانه افتخار آفریده است و همچنان در این مسیر ماموریت‌های خود را به خوبی انجام می دهد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سرهنگ جواد محمدی سلیمانی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *