حضور جنجالی سحر زکریا در شب آهنگی ؛ سحر زکریا به شب آهنگی آمد + ویدیو

حضور جنجالی سحر زکریا در شب آهنگی ،سحر زکریا بازیگر جنجالی این روزهای اینستاگرام است و سحر زکریا را بیشتر با بازی در سریال های مهران مدیری می شناسیم.

سحر زکریا این روزها دل پری از اهالی سینما دارد، او چندی پیش با پست های جنجالی حسابی بر سر زبان ها افتاده بود. در ادامه با خبر شب آهنگی سحر زکریا همراه فیگار بمانید.

حضور جنجالی سحر زکریا در شب آهنگی

سحر زکریا به شب آهنگی آمد + ویدیو

حضور جنجالی سحر زکریا در شب آهنگی
شب آهنگی سحر زکریا, قسمت جدید شب آهنگی

سحر زکریا در شب آهنگی

سحر زکریا بازیگر جوان و پرحاشیه سینمای ایران است که طی سالهای اخیر با انتشار ویدئوهایی جنجال ساز شده است. پخش تیزر قسمت جدید برنامه شبآهنگی نشان می دهد که این بازیگر مهمان قسمت جدید برنامه است.

بیشتر بخوانید :

قسمت نوزدهم فصل دوم برنامه «شب‌آهنگی» با حضور سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون، امشب سه شنبه 30 فروردین ماه به صورت اختصاصی در پلتفرم «فیلم‌نت» پخش خواهد شد. . «شب‌آهنگی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا صابری و کارگردانی و اجرای حامد آهنگی هر سه شنبه ساعت 8 شب، از «فیلم‌نت»

در این ویدئو قسمت هایی از حضور سحر زکریا در شب آهنگی را مشاهده می کنید

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حضور جنجالی سحر زکریا در شب آهنگی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *