ماجرای دعوای فرامرز یوسفی و وحید در محله شاپور تهران ؛ فرامرز یوسفی کیست + فیلم

ماجرای دعوای فرامرز یوسفی و وحید در محله شاپور تهران چیست؟ آیا فرامرز یوسفی قاتل است؟ فرامر یوسفی کیست؟ همراه فیگار بمانید.

متاسفانه همیشه صحنه‌ای از دعوا و حتی ماجراجویی برای مقصر دعوا در صفحات مجازی جذاب بوده است. حال دعوای فرامرز یوسفی و وحید هم از این جریان مبرا نیست. فیلمی که به تازگی منتشر‌شده صحنه‌های رعب انگیز و فحاشی و تهدید وجود دارد که سرشار از خشونت است.

ماجرای دعوای فرامرز یوسفی و وحید در محله شاپور تهران

فرامرز یوسفی کیست + فیلم

ماجرای دعوای فرامرز یوسفی و وحید در محله شاپور تهران
ماجرای دعوای فرامرز یوسفی و وحید در محله شاپور تهران

بیشتر بخوانید:

در این کلیپ نمایش قدرت و تهدید فرامرز یوسفی توسط چند پسر جوان در محله شاپور تهران به‌چشم می خورد. ساعت سه‌و‌نیم شب در محله شاپور حضور دارند و فرامرز یوسفی که در این جنگ برسر قرار حضور ندارد را تهدید می‌کنند.

و در انتهای فیلم چهره‌های زخمی پسران جوان که گویا دو برادر هستند دیده می‌شود.

پس از انتشار این کلیپ رجزخوانی این دو برادر، فرامرز یوسفی ساکت نماند و در جواب فیلمی منتشر کرد که ادعا می‌کرد برای احترام به طرف مقابل که یکی ار آنها برادر بزرگ تر است حاضر به دعوا نشده است همچنین مدعی شده که کسی را به رسمیت نمی‌شناسد.

بعد از مدتی از این جنجال کری خوانی‌ها فرامرز یوسفی به عنوان متهم دستگیر می‌شود!

گویا یکی از برادرها که فرامرز یوسفی را تهدید می‌کرد به‌طرز مشکوکی بر اثر ضرب و شتم بسیار کشته و به قتل می‌رسد.

مقتول که وحید نام دارد هنوز مشخص نیست توسط چه کسی و برای چه علت به قتل رسیده است. اما تنها مضنون اصلی این پرونده قتل کسی جز فرامرز یوسفی نیست، که اکنون زندانی است.

کلیپ دعوای فرامرز یوسفی و وحید در محله شاپور تهران (18+)

شاخه شونه کشیدن اکبر حسینی به همراه برادراش برای فرامرز یوسفی

لینک دانلود کلیپ دعوای فرامرز یوسفی و وحید 720p

لینک دانلود فیلم رجزخوانی اکبر حسینی برای فرامرز یوسفی 480p

لینک دانلود کلیپ دعوای فرامرز یوسفی و وحید در محله شاپور تهران 360p

گذاشتن این فیلم فقط برای کنجکاوی کاربران است نه ترویج خشونت لطفا افراد زیر 18 سال و کسانی که با این دسته از فیلم‌ها تحریک می‌شوند نگاه نکنند. سپاس


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماجرای دعوای فرامرز یوسفی و وحید در محله شاپور تهران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “ماجرای دعوای فرامرز یوسفی و وحید در محله شاپور تهران ؛ فرامرز یوسفی کیست + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *