شرط پرسپولیسی شدن پیمان بابایی ؛ آیا او شاگرد یحیی گل‌محمدی میشود ؟!

شرط پرسپولیسی شدن پیمان بابایی ، وی یکی از بازیکنانی است که در لیست یحیی گل‌محمدی قرار دارد اما او نسبت به شایعه مذاکره با تیم‌ پرسپولیس واکنش نشان داد.

پیمان بابایی یکی از بازیکنانی بود که در نیم فصل مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفت، اما مثل بقیه بازیکنان مورد نظر یحیی با باشگاهش قرارداد داشت در ادامه با خبر پیوستن پیمان بابایی به پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

شرط پرسپولیسی شدن پیمان بابایی

پیمان بابایی پرسپولیسی است

شرط پرسپولیسی شدن پیمان بابایی
پیمان بابایی پرسپولیسی است, پیمان بابایی پرسپولیس

پیمان بابایی پرسپولیس

با نزدیک شدن پایان فصل و شروع فرصت نقل و انتقالات لیگ برتر، تیم‌های مختلف اقدامات خودشان را برای تقویت و کار کردن روی فهرست ورودی و خروجی شروع کرده و شایعات و گمانه‌زنی‌هایی هم در این خصوص رسانه‌ای شده است.

مهاجم تراکتور اما همچنان در لیست یحیی برای تابستان پیش رو حضور دارد و حالا  خبر رسیده که با وجود پیشنهاد باشگاه تبریزی به پیمان بابایی برای تمدید قرارداد، این مهاجم حاضر نیست قراردادش را تمدید کند، او در صفحه شخصی خودش در واکنش به این صحبت‌ها، آن را تکذیب کرد.

شرط پرسپولیسی شدن پیمان بابایی
شرط پرسپولیسی شدن پیمان بابایی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عنوان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *