با دستور وزیر ورزشگاه فینال جام حذفی تغییر کرد ؛ محل برگزاری فینال جام حذفی کجاست؟

با دستور وزیر ورزشگاه فینال جام حذفی تغییر کرد ، فینال جام حذفی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به ورزشگاه آزادی تهران روز ۷ اریبهشت تغییر‌کرد.

سازمان‌لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بازی فینال بین تیم‌های آلومینیوم اراک و نساجی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار خواهد‌شد که صبح امروز میزبانی تبریزی‌ها تغییر کرد.

با دستور وزیر ورزشگاه فینال جام حذفی تغییر کرد

محل برگزاری فینال جام حذفی کجاست؟

با دستور وزیر ورزشگاه فینال جام حذفی تغییر کرد
با دستور وزیر ورزشگاه فینال جام حذفی تغییر کرد

بیشتر بخوانید:

طبق اطلاعیه‌ای که سازمان لیگ منتشر کرده است، محل برگزار فینال جام حذفی تغییر کرده‌است. این اطلاعیه بدین شرح است:

ضمن تشکر از هیات فوتبال آذربایجان شرقی به جهت آمادگی برای میزبانی از  فینال جام حذفی(یادواره آزادسازی خرمشهر) و هواداران خونگرم فوتبال این استان و شهر تبریز،

به دلیل درخواست دو باشگاه آلومینیوم اراک و نساجی مازندران به جهت سهولت هواداران دو باشگاه به دلیل دوری مسافت، فینال جام حذفی روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران  بین دو تیم آلومینیوم اراک و نساجی مازندران برگزار می‌شود.

با دستور وزیر ورزشگاه فینال جام حذفی تغییر کرد
ورزشگاه مسابقه فینال جام حذفی

با وجود اینکه باشگاه آلومینیوم اراک و نساجی مازندران صبح دیروز چهارشنبه طی نامه‌هایی جداگانه از سازمان لیگ درخواست داشتند ورزشگاه آزادی را به‌عنوان محل برگزاری مسابقه فینال جام حذفی معرفی کنند، اما قبل از این دو باشگاه، شخص وزیر ورزش و جوانان دستور به رقم خوردن این اتفاق داد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار با دستور وزیر ورزشگاه فینال جام حذفی تغییر کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *