حال و روز محمد کاسبی چگونه است؟ +[عکس]

محمد کاسبی بستری شد . دختر محمد کاسبی: برای پدرم دعا کنید. حال او وخیم مردم برای او دعا کنند. در ادامه مطلب بستری شد محمد کاسبی همراه فیگار باشید.

محمود کاسبی درباره آخرین وضعیت برادرش محمد کاسبی گفت: برادرم در حال حاضر در بیمارستان بستری است، وضعیت عمومی وی چندان خوب نیست و به مداوای مستقیم زیر نظر پزشکان نیازمند است.

محمد کاسبی بستری شد

حال او وخیم مردم برای او دعا کنند +[عکس]

تصویر تازه‌ای از محمد کاسبی، که این روزها به دلیل نارسایی قلبی در بستر بیماریست. وی در سالروز تولد هفتادوهشت سالگی اش اظهار کرد. امروز به رغم اینکه در کاری هنری و نمایشی حضور ندارم هیچ حسرتی نمی‌خورم، چون که بنده به وقتش تلاش حرفه‌ای خودم را کرده‌ام؛ فقط شرمنده هواداران و مخاطبان هستم که توان ارائه تولیدات جدید را ندارم.

بستری شد محمد کاسبی
بستری شد محمد کاسبی

یلدا کاسبی، دختر این هنرمند در گفت‌وگو با رسانه‌ها ضمن اعلام این خبر از همه مردم خواست برای پدرش دعا کنند چرا که شرایط عمومی وی چندان مطلوب نیست. محمد کاسبی بازیگر باسابقه کشورمان زمستان سال ۱۴۰۰ از ناحیه دریچه قلب تحت عمل جراحی قرار گرفت و طی این مدت چند بار به علت نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شد.

فیلم‌های سینمایی «زنگ‌ها»، «مریم مقدس»، «پدر»، «بایکوت»، «حمله به اچ 3»، «دنیای وارونه» و «بدوک» و سریال‌های «سه در چهار»، «او مثبت» خوش‌رکاب»،«خوش غیرت»، «دادِستان»، بچه مهندس، صاحبدلان و خوش‌نشین‌ها از جمله آثاری است که این بازیگر 71 ساله در آنها ایفای نقش کرده است.

محمد کاسبی بستری شد

بستری شد محمد کاسبی
بستری شد محمد کاسبی

یلدا کاسبی گفت: اوضاع قلب پدر خوب نیست و شرایط عمومی‌ ایشان هم چندان مطلوب نیست. پزشکان برای درمان مناسب تمام تلاششان را به کار بسته اند. در حال حاضر پدر تحت نظر دکتر معالجش بابک شریف کاشانی، فوق تخصص نارسایی‌های قلبی هستند. از مردم می‌خواهم باز هم برای پدرم دعا کنند تا ببینیم خدا چه می خواهد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار محمد کاسبی بستری شد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *