فاش شدن ماجرای بد حجابی و کتک خوردن سحر قریشی از تتلو

ماجرای کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو به خاطر بی حجابی در مهمانی شبانه و خانوادگی به یکی از موضوعات داغ در اینستاگرام تبدیل شده است.

سحر قریشی و امیر تتلو به هر دری می زنند تا بتوانند توجه رسانه ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کنند. در ادامه با خبر کتک خوردن سحر قریشی از همسرش همراه فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

فیلم ماجرای کتک خوردن وحشیانه سحر قریشی از تتلو [+ویدئو کامل]

لو رفتن کتک خوردن سحر قریشی از تتلو ؛ دست خودم نبود! + عکس

ماجرای کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو

کتک خوردن سحر قریشی از تتلو

ماجرای کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو
کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو, کتک خوردن سحر قریشی از همسرش

کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو

بنا بر اعلام یکی از نزدیکان خانوادگی امیر تتلو هفته گذشته و در جریان یک مهمانی شبانه در ویلای لوکس این خواننده، او پس از شرب خمر و خارج شدن از حالت عادی سحر قریشی را به خاطر بی حجابی مقابل چشمان دوستانش کتک زد. شدت کتک خوردن سحر قریشی از تتلو به حدی بود که پلیس مجبور به استفاده از شوکر شد تا بتواند بازیگر زن را از دست تتلو بیرون بکشد.

⊗ دیگران می‌خوانند:

امیر تتلو در اینستاگرام خود اعلام کرده می خواهد به ایران برگردد و در ورزشگاه آزادی کنسرت برگزار کند او می گوید که من نمی خواهم برای کشورهای خارجی کسب درامد کنم می خواهم در ایران باشم و جوانان نیز در کنار من به اشتغالزایی بپردازند!

 


2 thoughts on “فاش شدن ماجرای بد حجابی و کتک خوردن سحر قریشی از تتلو

  1. بری زیر گل سحر قریشی.خاک عالم بر سرت.آدم دو تا … ماده داشته باشه یکیش رو نمیده دست این تتلو.فکر کنم آدمی در مملکت نموند… دختر بیسواد.اصلا سواد نداره.در حد دو سه کلاس هست بنابه گفته نزدیکانش.از عیش و نوش وقت نداشته بره سر درس و مشق و کتاب و کلاس.

  2. تفکر اشتغالزایی باید تولید ضروریات زندگی باشه نه سرگرم کردن یک عده آدمی که از بیکاری دنبال سرگرمی اند . به کندن پول از این جور آدما نمی گن اشتغالزایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *