فیلم کیک مالی شدن مونالیزا ؛ مرزی که جابجا شد

حمله به تابلوی مونالیزا با کیک یکی از آن دسته از خبرهای تکان‌دهنده‌ای است که مرز بی مرزی را جابجا کرده. با نوشتار کیک مالی شدن مونالیزا همراه با فیگار بمانید.

مردی با کلاه‌گیس که روی ویلچر نشسته بود، ناگهان از روی آن بلند شد و کیک خامه‌ای را به سمت تابلوی مونالیزای داوینچی در موزه لوور پاریس پرتاب کرد.

کیک مالی شدن مونالیزا

تابلو مونالیزا کیک

حمله به تابلوی مونالیزا, مالیدن کیک به تابلو مونالیزا
حمله به تابلوی مونالیزا, تابلو مونالیزا کیک

اتفاق عجیب در موزه لوور پاریس و مالیدن کیک به تابلوی مونالیزا حداقل همه‌ی انسان‌ها روی کره زمین را متعجب کرد. اما ماجرای مالیدن کیک به تابلوی مونالیزا چیست؟ مالیدن کیک به تابلوی مونالیزای داوینچی به علاقمندان هنر شوک بزرگی وارد کرد که خوشبختانه تابلو پشت ویترین شیشه‌ای بود و آسیبی به تابلو نرسید.

تابلو مونالیزا کیک

همانطور که می‌دانید و یکی از فیلم‌های این اتفاق را مشاهده کردید، عکس‌ها و ویدیوهای این اثر هنری که به کیک خامه‌ای آغشته شده است در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. به گفته یکی از شاهدان، وقتی مردی با لباس زنانه از روی صندلی چرخدار خود بلند شد و کیک را به سمت پرتره مونالیزا نشانه رفت، همه شوکه شدند. ماموران امنیتی حاضر در موزه به سرعت مجرم را از اتاق بیرون کردند.

تابلوی مشهور مونالیزا به دلیل لبخند بسیار مرموز مونالیزا و همچنین سبک نوین نقاشی لئوناردو داوینچی در آن زمان، به شهرت جهانی رسید. گفته شده که داوینچی سفارش نقاشی این اثر را بین سال‌های ۱۵۰۳ تا ۱۵۰۶ دریافت کرد اما آن را به موقع تحویل نداد و چند بار آن را عوض کرد. در سال ۲۰۰۵ میلادی به‌طور قطع ثابت شد که لیزا دل ژوکوندو همان مدل شناخته شده برای پرترهٔ مونالیزا است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کیک مالی شدن مونالیزا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *