خواستگاری متفاوت تیبو کورتوا ؛ دروازه‌بان رئال‌مادرید زانو زد و خواستگاری کرد!

تیبو کورتوا ، قرار است با میشل گرزیگ ازدواج کند و به طور عاشقانه‌ای از او خواستگاری کرد، او در قایق تفریحی زانو زد و گرزیگ با خوشحالی قبول کرد.

تیبو کورتوا سنگربان بلژیکی رئال‌مادرید در محیطی چشم‌نواز از میشل گرزیگ خواستگاری کرد. در ادامه با خبر ازدواج تیبو کورتوا همراه فیگار بمانید.

تیبو کورتوا

خواستگاری تیبو کورتوا

تیبو کورتوا
خواستگاری تیبو کورتوا, ازدواج تیبو کورتوا

خواستگاری دروازه‌بان رئال‌ مادرید

تیبو کورتوا، ستاره رئال مادرید، قرار است با میشل گرزیگ ازدواج کند و به طور عاشقانه‌ای از او خواستگاری کرد. کورتوا که در استراحت تابستانه به سر می‌برد، در قایق تفریحی زانو زد و گرزیگ با خوشحالی قبول کرد که همسر او بشود.

این سوپرمدل عکس‌هایی از خواستگاری ستاره سابق چلسی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و نوشت: «بله برای یک عمر زندگی با تو.» این زوج باید هم در اینستاگرام رابطه خود را اعلام می‌کردند، چرا که در همین شبکه اجتماعی با هم آشنا شده بودند.

کورتوا رئال مادرید را به چهاردهمین قهرمانی اروپایی رساند و در فینال لیگ قهرمانان عنوان بهترین بازیکن بازی را از آن خود کرد. این ملی‌پوش بلژیکی شنبه گذشته با سیوهای کلیدی که انجام داد جلوی گلزنی بزرگترین ستاره‌های لیورپول را گرفت، و سپیدپوش‌ها با تک گل وینیسیوس جونیور به قهرمانی رسیدند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیبو کورتوا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *