ببینید: سرقت گردنبند علیرام نورایی در اتوبان همت +[روایت علیرام نورایی از سخت ترین روزهای زندگی اش]

سرقت گردنبند علیرام نورایی در اتوبان همت ؛ علیرام نورایی بازیگر خوب ایرانی به تازگی با انتشار یک پستی در صفحه شخصی اش خبر از دزدی گردنبندش داد.

اخیرا علیرام نورایی بازیگر ایرانی گرفتار خفت گیران شده است. او در ویدیو ای درباره این ماجرا توضیحاتی را داد. در ادامه مطلب با خبر خفت گیری علیرام نورایی همراه ما بمانید.

سرقت گردنبند علیرام نورایی در اتوبان همت

دزدی گردنبند از علیرام نورایی

به گزارش منابع خبری:

سارقین خفت‌ گیر در اتوبان همت تهران گردنبند علیرام نورایی را دزدیدند. علیرام نورایی با انتشار ویدئویی در اینستاگرام خبر از دزدیده شدن گردنبند طلای خود داد. در ادامه می‌توانید فیلم سرقت گردنبند علیرام نورایی را مشاهده کنید:

علیرام نورایی بازیگر

علیرام نورایی دیشب مهمان رامبد جوان در خندوانه بود. این بازیگر صحبت های جالبی از زندگی خصوصی خود مطرح کرد. در ادامه با خبر علیرام نورایی در خندوانه همراه فیگار بمانید. علیرام نورایی بازیگر معروف و محبوب سریال های ماتادور و فیلم یتیم خانه ایران، در جدیدترین صحبت هایش از مشکلی که مدتها او و همسرش را درگیر کرده بود گفت.

علیرام نورایی خندوانه

علیرام نورایی بازیگر
علیرام نورایی خندوانه, علیرام نورایی در خندوانه

روایت علیرام نورایی از دوران زندگی اش

نورایی دیشب مهمان رامبد جوان در خندوانه بود. این بازیگر صحبت های جالبی از زندگی خصوصی خود مطرح کرد.

علیرام نورایی در برنامه خندوانه درباره اتفاق تلخی که برای او همسرش در جریان بچه دار شدن افتاده بود و از به دنیا آمدن فرزندش نویان صحبت کرد و گفت: ما دوبار در مسیر ناموفق بودیم، برای اینکه خانواده دونفرمون، سه نفره بشه. خیلی اذیت شدیم هم من و صد برابر بیشتر از من همسرم بابت این دو اتفاقی که از دست دادیم. بعد از چند سال خدا به ما لطف کرد و نویان رو به ما داد.

علیرام نورایی متولد 18 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر و مجری است. فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر از جهاد دانشگاهی می باشد که بجز بازیگری رزمی کار و مربی پارکور است و یکبار از یک ترور جان سالم به در برده است.

سرقت گردنبند علیرام نورایی در اتوبان همت

بیشتر بخوانید :

دیدگاه شما در خصوص سرقت گردنبند علیرام نورایی در اتوبان همت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *