شکایت برد‌ پیت از آنجلینا جولی ؛ برگزاری یک دادگاه جنجالی هالیوودی دیگر؟

شکایت برد پیت ، هنرپیشه معروف ستاره سینما، از همسر سابقش آنجلینا جولی به‌دلیل فروش سهم او در یک تاکستان به شرکتی تحت کنترل یک اولیگارش روس.

برد پیت مدعی شده آنجلینا جولی 40 درصد از سهمش در این تاکستان را بدون اطلاع او به یک اولیگارش روس فروخته است! در ادامه با خبر شکایت برد پیت از آنجلینا همراه فیگار بمانید.

شکایت برد پیت

شکایت برد پیت از آنجلینا جولی

شکایت برد پیت
شکایت برد پیت از آنجلینا جولی, برد پیت و آنجلینا جولی

ماجرای شکایت برد پیت چیست؟

برد پیت گفته است همسر سابقش با فروش این ملک به «یک خارجی با تمایلات و مناسبات سمی» و مجبور کردن او به مشارکت با این اولیگارش، در صدد ضربه زدن به وی بوده است. این دو ستاره مشهور سینما در سال 2008 به‌صورت مشترک «شاتو میراول» و عمارت داخل آن را در جنوب شرقی فرانسه خریدند و شش سال بعد در همین ملک با هم ازدواج کردند.

پیت می‌گوید که او و همسر سابقش توافق کردند، سهام خود را بدون اجازه دیگری نفروشند. در اسناد حقوقی به دست آمده توسط خبرگزاری PA، ادعا شده است که جولی بدون اطلاع پیت، سهم خود را به یک تولیدکننده مشروبات الکلی مستقر در لوکزامبورگ که تحت کنترل الیگارش روسی یوری شفلر است فروخته است.

در این شکایت که هفته گذشته ثبت شده است، همچنین آمده که خانم جولی با انتخاب دقیق فردی چون شفلر در صدد اقدام خصمانه علیه پیت بوده است: خانم جولی آگاه بود که شفلر و گروه او درصدد کنترل تجارتی بوده‌اند که برد پیت راه‌اندازی کرده بود و بدین ترتیب، سرمایه‌گذاری وی را تضعیف کرده و برندی که آقای پیت ایجاد کرده را به خطر انداخته است!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شکایت برد پیت سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *