پیش بینی باورنکردنی فرزاد حسنی از آینده علی شادمان در 16 سال پیش!

پیش بینی فرزاد حسنی از آینده علی شادمان 16 سال پیش در برنامه مژده بده، بعد از گذشت 16 سال این پیش بینی جالب به واقعیت پیوست!

پیش بینی فرزاد حسنی در برنامه مژده بده. در ادامه با خبر پیش بینی فرزاد حسنی در مورد علی شادمان همراه فیگار بمانید.

پیش بینی فرزاد حسنی

فرزاد حسنی و علی شادمان

پیش بینی فرزاد حسنی
علی شادمان فرزاد حسنی, فرزاد حسنی علی شادمان

بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 4 آذر 1375 در ایلام است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد. این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیل کرده در ایلام به دنیا آمد، پدر او مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه بوده و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است. محمد علی شادمان فرزند اول خانواده می باشد و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام «آرینا» دارد. علی شادمان مجرد می باشد و خبرهای موثقی از ازدواج او منتشر نشده است.

فیلم پیش بینی فرزاد حسنی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پیش بینی فرزاد حسنی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *