آبروریزی جنجالی صدا و سیما ؛ میهمان خارجی برنامه ناگهان فارسی حرف زد!

مهمان خارجی شبکه سه سیما که در طول مکالمه در حال صحبت به زبان انگلیسی بود، به محض قطع شدن ارتباط مترجم فارسی، به زبان فارسی سخن گفت!

در یک اتفاق عجیب مهمان خارجی شبکه سه به محض قطع شدن ارتباط مترجم فارسی، خود به زبان فارسی صحبت کرد. در ادامه با خبر صدا و سیما مهمان خارجی همراه فیگار بمانید.

مهمان خارجی شبکه سه

سوتی شبکه سه

مهمان خارجی شبکه سه
سوتی شبکه سه, سوتی صدا و سیما مهمان خارجی

سوتی صدا و سیما مهمان خارجی

در برنامه روز گذشته شبکه سه سیما مهمان خارجی این برنامه بعد از قطع ارتباط مترجم به فارسی صحبت کرد این اتفاق جنجال های زیادی را در فضای مجازی به پا کرد.

بعد از ایجاد این حواشی الهام عابدینی مجری این برنامه در توضیح این اتفاق گفت: کارشناس برنامه فردی هندی بوده که در ایران ساکن است و تا حدی فارسی بلد است اما برای یک گفتگوی طولانی به راحتی نمی‌تواند فارسی صحبت کند؛ ما ابتدای گفتگو هم اعلام کردیم که این کارشناس در ایران است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهمان خارجی شبکه سه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “آبروریزی جنجالی صدا و سیما ؛ میهمان خارجی برنامه ناگهان فارسی حرف زد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *