خوزه مورایس به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان انتخاب شد + عکس

خوزه مورایس مربی نام آشنای پرتغالی هدایت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را بر عهده گرفت، قرارداد خوزه مورایس با سپاهانی ها 3 ساله است.
خوزه مورایس به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان انتخاب شد. در ادامه با خبر سپاهان خوزه مورایس همراه فیگار بمانید

خوزه مورایس مربی

خوزه مورایس سرمربی سپاهان

خوزه مورایس مربی
خوزه مورایس سرمربی سپاهان, خوزه مورایس سپاهان

خوزه مورایس سپاهان

مربی 56 ساله پرتغالی پس از حضور در اصفهان و دیدار از امکانات و زیرساخت‌های ‌باشگاه سپاهان، با انجام مذاکرات با مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه در نهایت با عقد قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را بر عهده گرفت.

مورایس سابقه سرمربیگری در تیم‌های همچون چونبوک موتورز کره جنوبی، آنتالیا اسپور ترکیه، آ. ا. ک آتن یونان الهلال و الشباب عربستان را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان فرآیند انتخاب خوزه مورایس را بعد از بررسی رزومه بیش از 143 سرمربی و برگزاری جلسات ویدئو آنلاین از طریق اینترنت با 23 سرمربی دنیا انجام داده است.

گفتنی است خوزه مورایس قبل از آغاز مذاکرات با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درخواست بازدید از زیرساخت‌های تیم فوتبال سپاهان را داشت که بعد از بازدید و تأیید این سرمربی روند مذاکرات تا انعقاد نهایی قرارداد انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خوزه مورایس مربی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *