مرز زمینی عراق برای عرفه به صورت انفرادی تا سقف ۵۰ هزار زائر باز شد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد اعلام کرد که مرز زمینی عراق برای شرکت زائران مشتاق در مراسم عرفه باز شده و این امر از امروز دوشنبه قابل اجرا است.

با توجه به افزایش تقاضا برای سفر زمینی عتبات در عرفه به صورت انفرادی، سازمان حج و زیارت طرح سامان‌دهی سفرهای زمینی عتبات را اجرایی کرد و به این ترتیب امکان سفر انفرادی و گروهی به کربلا از مرز مهران و شلمچه فراهم شد. در ادامه با خبر مرز زمینی عراق روز عرفه همراه فیگار بمانید.

مرز زمینی عراق

مرز زمینی عراق برای عرفه

مرز زمینی عراق
مرز زمینی عراق برای عرفه, مرز زمینی عراق روز عرفه

مرز زمینی عراق برای روز عرفه

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با اعلام این خبر افزود: سقف حضور زائران ایرانی برای مشارکت در زیارت عتبات عالیات در روز عرفه و شرکت در این مراسم دینی ۵۰ هزار نفر است.

مرز زمینی عراق
مرز زمینی عراق برای عرفه, مرز زمینی عراق روز عرفه

سردار مهدی حاجیان دراین‌باره گفت:‌ از امروز با هماهنگی‌های به عمل آمده با دولت عراق امکان تردد زائران عزیز از مرزهای زمینی شلمچه و مهران به صورت انفرادی و جمعی برای حضور در مراسم پر فیض دعای عرفه در عتبات عالیات فراهم شده است. سخنگوی فراجا با اشاره به اینکه پلیس با تمامی امکانات و آمادگی کامل در این مرزها آماده خدمات‌رسانی به زائران خواهد بود، گفت: داشتن گذرنامه معتبر و کارت واکسن الزامی است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مرز زمینی عراق سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *