مختارنامه دوباره از شبکه آی فیلم پخش میشود + زمان پخش و تکرار سریال

پخش سریال مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری از شبکه آی. سریال «مختارنامه» به کارگردانی داوود میرباقری از شبکه آی فیلم بازپخش می شود.

سریال مختارنامه ساخته سیروس داوود میرباقری یکی از سریال های پر بیننده و خاطره انگیز تلویزیون است. در ادامه با خبر پخش مختار آی فیلم همراه فیگار بمانید.

پخش سریال مختارنامه

پخش مختارنامه

پخش سریال مختارنامه
ساعت پخش سریال مختارنامه, پخش مختارنامه, پخش مختار آی فیلم

ساعت پخش سریال مختارنامه

شبکه آی فیلم به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم مجموعه مختارنامه را بازپخش خواهد کرد. «مختارنامه» از یکشنبه، دوم مرداد ماه جایگزین سریال در حال پخش «ستایش ۳» می شود.

«مختارنامه» در حالی از هفته آینده ساعت 22 یک ماهی در شبکه آی‌فیلم پخش خواهد داشت که بیش از یک دهه پخشِ “مختارنامه” هنوز اثری درخور تاریخ مذهبی و آیینی ما به آنتن نیامده! و این سؤال بسیاری از کارشناسان و حتی سریال‌سازان دغدغه‌مند از تلویزیون است؟

این سریال آنقدر تکرار داشته که به نظر می‌رسد رکورد پخش سریال تکراری را زده است. این مجموعه برای اولین بار در ۴۰ قسمت در سال ۸۹ از شبکه یک سیما پخش شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پخش سریال مختارنامه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *