توهین تتلو بعد از بهروز وثوقی گریبان‌گیر سریال یاغی شد ؛ توهین یا نظر تکنیکال؟! [+فیلم]

لایو امیر تتلو به همراه رضا پیشرو و حسین تهی و نظر تتلو درباره سریال یاغی و تحلیل رفتار بازیگر نقش جاوید به یکی از پربیننده ترین ویدیوها تبدیل شده است.

امیر تتلو خواننده جنجالی در یک ویدئو گفت سریال‌های ایرانی مثل یاغی باید مثل پیکی بلایندرز واقعی باشد! در ادامه با خبر امیر تتلو یاغی همراه فیگار بمانید.

نظر تتلو درباره سریال یاغی

تتلو سریال یاغی

نظر تتلو درباره سریال یاغی
نظر امیر تتلو درباره یاغی, تتلو سریال یاغی, امیر تتلو یاغی

نظر امیر تتلو درباره یاغی

اخیرا امیر تتلو با دیدن دوست های قدیمی‌اش اعتماد به نفس بیشتری گرفته و راجع به موضوعات مختلفی نظر می‌دهد. حرف او در مورد بهروز وثوقی جنجالی شده بود. اما در حرف‌های عجیب دیگری تتلو به بررسی سریال یاغی پرداخت.

در این ویدیو که از لایو یوتیوب امیر تتلو و سایر رپرها ضبط شده است، او نظر عجیب و غریبی درباره دیالوگ های نقش اصلی سریال یاغی [جاوید با بازی علی شادمان] دارد.

او گفت: مثلا در سریالی که اسمش یاغی است و قهرمان پشتش تتو دارد نباید موقع دعوا گفته شود “تو قلب من را شکستی” و باید از حرف‌هایی که در این قشر کاربرد دارد استفاده کرد!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ازدواج دن بیلزریان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *