برخورد کشنده گشت ارشاد با دختر جوان در نوشهر + [فیلم و عکس]

نحوه برخورد گشت ارشاد نوشهر با یک دختر حاشیه‌ساز شد. اما ماجرای برخورد گشت ارشاد با دختر جوان چه بود؟ پلیس مقصر ماجرا بود یا دختر؟

فیلمی در رسانه های معاند درباره برخورد گشت ارشاد نوشهر با دختر جوان منتشر شده که حواشی را به وجود آورده است. در ادامه با خبر گشت ارشاد نوشهر فیلم همراه فیگار بمانید.

برخورد گشت ارشاد نوشهر

گشت ارشاد نوشهر

برخورد گشت ارشاد نوشهر
فیلم گشت ارشاد نوشهر, گشت ارشاد نوشهر, گشت ارشاد نوشهر فیلم

فیلم گشت ارشاد نوشهر

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که برخورد خشن گشت ارشاد با یک دختر در نوشهر را نشان می‌دهد. چگونگی رفتار مامور پلیس با دختر جوان و کشیدن دست او باعث واکنش‌های فراوانی از سوی کاربران شده است.

سرهنگ ساداتی، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی، وظیفه پلیس را برخورد با ناهنجاری ها عنوان و بر رعایت قوانین از سوی آحاد مردم تاکید کرد.

وی از دستور ویژه فرمانده انتظامی استان مازندران برای بررسی موضوع خبر داد و گفت: برابر قانون وظیفه پلیس برخورد با ناهنجاری ها است و در صورتیکه در نحوه اجرای قانون نیز خطایی از سوی همکاران ما صورت پذیرد با بررسی دقیق موضوع رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد گشت ارشاد نوشهر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


One thought on “برخورد کشنده گشت ارشاد با دختر جوان در نوشهر + [فیلم و عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *