سریال شبکه مخفی زنان ؛ شبکه مخفی که توسط بازیگران زن ایرانی تشکیل شد! [+تیزر]

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی یکی از سریال‌ های کمدی نمایش خانگی با حضور لیلا حاتمی و بازیگران مطرح سینما می باشد.

«شبکه مخفی زنان» از جمعه 7 مرداد، ساعت 12 ظهر به صورت اختصاصی در نماوا پخش خواهد شد. در ادامه با خبر زمان پخش سریال شبکه مخفی زنان همراه فیگار بمانید.

سریال شبکه مخفی زنان

فیلم شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان
فیلم شبکه مخفی زنان, زمان پخش سریال شبکه مخفی زنان

سریال کمدی شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان جدیدترین سریال اختصاصی نماوا و اولین ساخته افشین هاشمی به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی است که داستانی کمدی و سرگرم‌کننده را در بستری تاریخی روایت می‌کند.

داستان سریال شبکه زنان

وزارت فرهنگ و هنر در سال ۱۳۱۰ تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه رقابت و سپس آن ها را حذف کند. میرزا محمود زنبورکچی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، دعوت می شود تا در کنار دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و سپس فعالیت کانون را بر عهده بگیرد و …

سریال شبکه مخفی زنان
بازیگران سریال شبکه زنان, داستان سریال شبکه زنان

بازیگران سریال شبکه زنان

در «شبکه مخفی زنان» بازیگرانی مانند سیامک انصاری، لیلا حاتمی ، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ‌نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، شهرام مسعودی، محمدرضا آزادفرد و … بازی کرده‌اند.

تیزر سریال شبکه زنان

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد سریال شبکه مخفی زنان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *