ببینید: عکس همسر پوریا شکیبایی لو رفت! +[فیلم کتک کاری مردم با پوریا شکیبایی]

به تازگی عکس همسر پوریا شکیایی فرزند خسرو شکیبایی بازیگر ایرانی منتشر شده است که بازتاب  گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

عکسی از همسر پوریا شکیبایی بازیگر خوش اخلاق ایرانی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید همسر پوریا شکیایی همراه ما بمانید.

عکس همسر پوریا شکیایی

  • تصویر همسر پوریا شکیبایی

به گزارش منابع خبری:

پوریا شکیبایی بازیگر خوب سینما و تلویزیون ایران است.شکیبایی فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی از داشناگه سیدنی استرالیا است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس همسر پوریا شکیبایی را مشاهده کنید:

عکس همسر پوریا شکیایی
عکس همسر پوریا شکیایی

پوریا شکیبایی بازیگر

کتک خوردن پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی این روزها در سریال «برف بی صدا می بارد» بازی میکند. در ادامه با خبر پوریا شکیبایی کتک همراه فیگار بمانید. پوریا شکیبایی بازیگر در تیزری متفاوت از سریال برف بی صدا می‌بارد از تجربه اش در نقش حبیب کیانی در این سریال می‌گوید که نزدیک بود از مردم در خیابان کتک بخورد.

پوریا شکیبایی بازیگر
کتک خوردن پوریا شکیبایی, پوریا شکیبایی کتک

پوریا شکیبایی در فیلم برف بی صدا می‌بارد

پوریا شکیبایی پسر خسرو شکیبایی که این روزها در سریال «برف بی صدا می بارد» نقش حبیب کیانی حضور دارد از واکنش مخاطبان به کاراکتری که در این سریال بازی می کند می گوید.این بازیگر گفت: « چند نفر مرا در خیابان دیدند به قدری از شخصیت حبیب کیانی در سریال « برف بی صدا می بارد» عصبانی بودند که می خواستند مرا کتک بزنند!

بیوگرافی پوریا شکیبایی

پوریا شکیبایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون 19 مرداد 1361 در تهران متولد شد. او دارای لیسانس رشته تربیت بدنی از دانشگاه سیدنی استرالیا می باشد. پوریا شکیبایی فرزند خسرو شکیبایی و پروین کوشیار است و از نظر ظاهری شباهت عجیبی به پدرش دارد. خسرو شکیبایی پدر پوریا شکیبایی متولد 7 فروردین 1323 – درگذشتهٔ 28 تیر 1387، یکی از بهترین و مشهورترین هنرپیشه های سینمای ایران بود.

چشم پوریا شکیبایی

راز مشکل چشم پوریا شکیبایی بعد از سال ها فاش شد

چشم پوریا شکیبایی
مشکل چشم پوریا شکیبایی, ماجرای فلج شدن چشم پسر شکیبایی پوریا

پوریا شکیبایی فرزند زنده یاد استاد خسرو شکیبایی در برنامه عیدانه شبکه سه سیما حضور یافت و با احسان علیخانی مجری برنامه به گپ و گفت نشست. در گفتگوی پوریا شکیبایی و احسان علیخانی این بازیگر نوظهور که به تازگی در سریال برف بی صدا می بارد بازی درخشانی از خود ارائه داده است، به دلیل ورود دیر هنگام به عرصه بازیگری و علت افتادگی پلکش پرداخت.

من اعتماد به نفسم خیلی پایین بود، پدرم خیلی دوست داشتند بازی کنم و در چند پروژه از من خواستند به دلیل شباهتم، جوانیشان را بازی کنم، من به دلیل چشمم و افتادگی پلکم اعتماد به نفس نداشتم.

علیخانی در ادامه صحبت هایش از پوریا شکیبایی علت افتادگی پلکش را سؤال کرد و پوریا شکیبایی در این باره عنوان کرد: از بدو تولد زمانی که من به دنیا آمدم، عضله پلکم میکروبی و فلج شد. من تصور می کردم چطور ممکنه یه همچین قیافه ای در پرده سینما ظاهر بشه و خودم رو انقدر دوست نداشتم. پدرم در مورد چشمم می گفتند که این زیبایی توست اما من هیچ وقت این حرف رو خریدار نبودم تا اینکه از فوت پدرم خیلی گذشت و من یک جایی به یک بخششی رسیدم و خودم رو بخشیدم و سعی کردم که بگم هر آن چیزی که من دارم، خدادادی است.


در یوتیوب ببینید:

تیزر اپیزود 1 فیکست – نقد و بررسی فیلم جنایات آینده 2022

جهت دیدن نسخه‌ی طولانی این نقد و بررسی از طریق یوتیوب از طریق لینک زیر اقدام کنید:

نقد و بررسی فیلم Crimes of the Future 2022 – اپیزود اول فیکست

لینک پادکست اپیزود 1 نقد و بررسی فیلم جنایات آینده


بیشتر بخوانید :


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *