امیر اشرف آریان پور درگذشت ؛ او موسیقیدان پیشکسوت ایران بود [+عکس]

امیر اشرف آریان پور موسیقیدان و پژوهشگر پیشکسوت صبح امروز به علت ایست قلبی درگذشت. وی آثار ارزشمندی در حوزه‌های مختلف موسیقی ارائه داده است.

امیراشرف آریان‌پور موسیقیدان و پژوهشگر پیشکسوت به علت ایست قلبی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد. در ادامه با خبر درگذشت امیر اشرف آریان پور موسیقیدان همراه فیگار بمانید.

امیر اشرف آریان پور موسیقیدان

امیر اشرف آریان پور درگذشت

امیر اشرف آریان پور موسیقیدان
درگذشت امیر اشرف آریان پور, امیر اشرف آریان پور درگذشت

درگذشت امیر اشرف آریان پور

به نقل از سایت خانه موسیقی، امیر اشرف آریان پور موسیقیدان و پژوهشگر پیشکسوت صبح امروز به علت ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد. امیراشرف آریان پور کاشانی متولد ۱۳۰۷ از فارغ التحصیلان هنرستان موسیقی ملی و دارای دکترای موزیکولوژی بود.

این پژوهشگر و نویسنده عرصه موسیقی همچنین دارای مدرک دکترای ادبیات و مدیریت از دانشگاه تهران بود. آریان‌پور در رشته پژوهش و آموزش هنر نیز تحصیل کرد و یکی از شناخته‌شده‌ترین مدرسان هنر در مراکز علمی و آموزشی ایران به شمار می‌رفت.مراسم تشییع و تدفین این موسیقیدان روز یکشنبه 9 مرداد 1401 در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد امیر اشرف آریان پور موسیقیدان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *