رزی اینفلوئنسر معروف ؛ اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی از انسان‌های واقعی محبوب‌ترند + [عکس]

رزی اینفلوئنسر معروف . اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی از انسان‌های واقعی محبوب‌ترند. در ادامه مطلب اینفلوئنسر رزی همراه فیگار باشید.

صنعت اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی این روزها شدیدا پیشرفت کرده و بسیاری از شرکت‌ها از این شخصیت‌های غیرواقعی، بهره تبلیغاتی می‌برند.

رزی اینفلوئنسر

اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی از انسان‌های واقعی محبوب‌ترند + [عکس]

اینفلوئنسر رزی, اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی
اینفلوئنسر رزی, اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج، رزی یک اینفلوئنسر مشهور کره جنوبی که بیش از 130000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد ، عکس هایی از ماجراجویی های جهانگردی خود را منتشر می کند، خواننده و مدل است و با آرایش های بی عیب و نقص همیشگی در کمال تعجب هیچ کدام از آن ها واقعی نیست.

او انسانی که به صورت دیجیتالی آنقدر واقع بینانه است که اغلب با انسان واقعی اشتباه گرفته می شود. او تنها نیست و از زمان راه اندازی خود در سال 2020، وی قراردادهای تجاری و حمایت های مالی بسیاری را به دست آورده است و در نمایش های مد مجازی حضور یافته و حتی دو آهنگ منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

رزی اینفلوئنسر معروف

اینفلوئنسر رزی, اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی
اینفلوئنسر رزی, اینفلوئنسرهای مجازی در کره جنوبی

رزی انسانی مجازی است،‌ آنقدر واقع‌بینانه ساخته شده که معمولا با انسان‌های واقعی اشتباه گرفته می‌شود. البته در این زمینه او تنها نیست و از زمان ایجاد در سال 2020 تا امروز، قراردادهای تجاری و حمایت‌های مالی بسیاری کسب کرده‌ است و در نمایش‌های مد مجازی حضوری پر رنگ داشته و حتی دو اهنگ پرطرفدار نیز منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رزی اینفلوئنسر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *