جانی دپ ایرانی: «دانشجوی انصرافی پزشکی‌ام» [عکس و مصاحبه اختصاصی فیگار]

جانی دپ ایرانی کیست . سوالی که چند روزی است فکر و خاطر بسیاری از طرفداران جانی دپ واقعی را مشغول کرده است.

امین ثالث (آیدی اینستاگرام: dr.aminsales) که گویا متولد تبریز است چند روزی می‌باشد که در فضای مجازی بواسطه‌ی حضورش در مراسم سوگواری امام حسین به علت شباهتش با بازیگر مطرح هالیوودی سر و صدایی را بهم زده است.

جالب است بدانید یکی از دوستان صمیمی امین ثالث حامد محبی (به آیدی hamedmohebi___) یکی از طراحان و کارگردانان تئاتر است که چندین کار هنری را شاید در حوزه‌ی تئاتر و فیلم کوتاه در دست داشته باشند. حامد محبی از کارگردانان تئاتر و عضو گروه تئاتر 6 در تهران است که از کارهای مهم وی می‌توان به تئاتر آناتومی تنهایی برگزیده‌ی سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اشاره کرد.

جانی دپ ایرانی کیست ؟

بیوگرافی جانی دپ ایرانی

فهرست عناوینی که در ادامه نوشتار زندگینامه جانی دپ ایرانی خواهید خواند به شرح زیر است:

جانی دپ ایرانی کیست
جانی دپ ایرانی کیست

اینستاگرام


اگر بخواهیم کمی از شغل وی و بیوگرافی و زندگینامه جانی دپ ایرانی بگوییم اساسا باید به شما بگوییم که سایت فیگار مصاحبه‌ی اختصاصی با این شخصیت خاص و خوشتیپ انجام داده که در ادامه این نوشتار آن را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

قبل از رفتن سراغ مصاحبه صفحه اینستاگرامی‌اش با آیدی dr.aminsales جالب توجه است که بسیاری از عکس‌های پیج وی را در این مطلب گذاشته‌ایم تا شما همراهان عزیز ببینید. در ادامه می‌توانید عکس های جانی دپ در ایران و مصاحبه فیگار با جانی دپ ایرانی را ببینید و بخوانید:

بیوگرافی جانی دپ ایرانی, جانی دپ در ایران
بیوگرافی جانی دپ ایرانی, جانی دپ در ایران

مصاحبه اختصاصی سایت فیگار با جانی دپ:

اسمتون امین ثالثه یا پسوند پیشوندی داره؟

  • جانی دپ ایرانی: اسم کاملم امین محمودپورثالث هستش اما اکثرا ثالث صدام میکنن.

رشته‌ی تحصیلیتون چیه؟

  • جانی دپ ایرانی: دانشجوی پزشکی بودم اما متاسفانه به دلیل سهل انگاری خودم نتونستم ادامه بدم تا دو ماه پیش هم مشاور کنکور بودم… اما به دلیل گسترش شغل دومم دیگه مشاوره‌رو هم فعلا کنار گذاشتم و توی بازارهای مالی فعالیت دارم.

برخورد مردم با شما و شباهتتان با جانی دپ چجوری بوده؟

  • جانی دپ ایرانی: خیلی وقته مردم میگفتن شبیه جانی دپی ریش نگه می‌داشتم، موهام کوتاه بود… میگفتن شبیه نقش پروفسور جانی دپی😅همیشه کلاسیک می‌پوشم و عاشق اکسسوری ام خیلی‌ها بابت عینک که همیشه میزنم میپرسن… من عینک زیاد دارم چون چشمام به نور حساسه و اذیت میشه بعضی از عینک هام هم شبیه عینکای جانیه

دادگاه جانی دپ چقدر تاثیر داشت روی برخورد مردم؟

  • جانی دپ ایرانی: ذاتا بعد دادگاه جانی بیشتر به چشم اومدم… قبلا نمیتونستم جوری که دوس دارم زندگی کنم چون بعضی از عزیزان فکر میکردن گریم میکنم تا شبیه جانی بشم در حالی که مدل خودم اینطوریه من هیچوقت لش نمیپوشم ولی آقای جانی اکثرا لباس لش میپوشن مدل موهای متفاوتی دارن… تتو دارن اگر بخوام ادای آقای جانی رو در بیارم ذاتا باید از همه چیشون الگو بگیرم😅عاشقشم هم اخلاقی هم رفتاری هم تیپشون و به خاطر شباهت جزیی که باهاشون دارم چند تا عکس با ژست هاشون گرفتم… اما فیلم خوب زیاد می‌بینم…

با دنیای سینما آشنا هستید؟

  • جانی دپ ایرانی: ادعای سینمایی و بازیگری ندارم چون در تخصصم نیس… اما پاش بیفته از بازیگری بدم نمیاد… از مردم هم تشکر میکنم که تو این مدت بهم لطف داشتن و ابراز محبت کردن حتی عزیزانی که سعی کردن جو رو منفی جلوه بدن ممنونم از تک تکشون

نظرتون در مورد کلیپی که وایرال شده و حضورتان در عزاداری چیست؟

  • جانی دپ ایرانی: این کلیپ و عکس توی مراسم عزاداری پخش شده عمدی نبوده قبلا عکسم توی ورزشگاه یادگار امام تبریز هم پخش شده بود بعضی از عزیزان تعجب میکنن که چطوری میشه من هم عزاداری بکنم در حالی که عاشق امام حسینم و هر روز این روزا توی موکب خودمون شبانه روز نوکری امام حسین رو میکردم اما امسال موکب رو نتونستیم برپا کنیم و دلم گرفته بود و رفتم عزاداری سر کوچمون.

چند سالتونه؟

  • جانی دپ ایرانی: 29
یب
مدلینگ جانی دپ ایرانی

جانی دپ در مراسم سوگواری امام حسین + [عکس و فیلم]

سوال اساسی اینجاست که آیا امین ثالث روحش هم از اینهمه شباهت خبر داشته یا خیر؟ اصلا او به چه اندازه سواد سینمایی دارد که قابل قیاس با آقای جانی دپ با اینهمه طرفدار در ایران باشد؟

عکس جانی دپ در مراسم عزاداری
عکس جانی دپ در مراسم عزاداری

فیلم حضور جانی دپ ایرانی در مراسم سوگواری

گالری تصاویر

 

اخبار بیشتر:


5 thoughts on “جانی دپ ایرانی: «دانشجوی انصرافی پزشکی‌ام» [عکس و مصاحبه اختصاصی فیگار]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *