تاریخ اکران فیلم سونیک 3 (Sonic the Hedgehog 3) اعلام شد [+عکس]

پارامونت با اعلام ساخت Sonic the Hedgehog 3 ، در بهمن ماه گذشته بود که خبرساز شد. حال پارامونت تاریخ اکران فیلم سونیک 3 را اعلام کرده است.

پارمونت تاریخ اکران فیلم Sonic the Hedgehog 3 را تایید و اعلام کرد. همچنین اکران انیمیشن موزیکال Smurfs عقب افتاده است. در ادامه با خبر زمان انتشار سونیک 3 همراه فیگار بمانید.

تاریخ اکران فیلم سونیک 3

اکران فیلم سونیک 2024

تاریخ اکران فیلم سونیک 3
اکران فیلم سونیک 3, اکران فیلم سونیک 2024, زمان انتشار سونیک 3

اکران فیلم سونیک 3

دنیای سونیک در سینما با فیلم Sonic the Hedgehog در سال 2020 آغاز شد که به دلیل استقبال مناسبی که از آن صورت گرفت، منجر به اکران یک دنباله در سال 2022 شد که باعث گردید تا جهان این فرنچایز بیش از پیش گسترس یابد. فیلم Sonic the Hedgehog 2 با فروش بیش از 401/8 میلیون دلار در گیشه جهانی و فروش 72 میلیون دلاری را در افتتاحیه یکی از موفق‌ترین آثار سال بود و همین انگیزه مناسبی برای ساخت دنباله این اثر محسوب می‌شود.

تاریخ اکران فیلم سونیک 3
اکران فیلم سونیک 2024, زمان انتشار سونیک 3, Sonic the Hedgehog 3

بیشتر بخوانید:

حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون ، تاریخ اکران فیلم سونیک 3 تایید و اعلام شده است. پارامونت رسما اعلام کرد که فیلم Sonic 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد که مصادف با ایام کریسمس است. نکته بسیار مهم تقارن زمانی اکران فیلم سونیک 3 با اکران فیلم آواتار 3 (Avatar 3) می‌باشد، که باعث رقابت این دو اثر در گیشه خواهد شد. اما باید منتظر نتیجه این رقابت تا پایان سال 2024 بمانیم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار برخورد تاریخ اکران فیلم سونیک 3  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *