استایل مذهبی خانم بازیگر ؛ بهنوش بختیاری با چادر نماز گلدارش در حرم امام رضا [+عکس]

عکس منتشر شده از بهنوش بختیاری در حرم امام رضا روز عاشورا را در ادامه مشاهده می‌کنید. بهنوش بختیاری تصویری را در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

در این تصویر تیپ بهنوش بختیاری در عاشورا را مشاهده می کنید که در حرم امام رضا حضور دارد. در ادامه با خبر بهنوش بختیاری حرم امام رضا همراه فیگار بمانید.

بهنوش بختیاری در حرم امام رضا

بهنوش بختیاری مشهد

بهنوش بختیاری در حرم امام رضا
بهنوش بختیاری در مشهد, عکس بهنوش بختیاری در حرم امام رضا

بهنوش بختیاری در مشهد

بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴) بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ و بار حضور در مجموعهٔ تلویزیونی هوای تازه آغاز کرد. خانم بختیاری برای بازی در فیلم من (۱۳۹۴) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

در قسمت زیر عکس بهنوش بختیاری در حرم امام رضا در ظهر عاشورا که در صفحه شخصی خود منتشر کرده است را تماشا میکنید.

بهنوش بختیاری در حرم امام رضا
بهنوش بختیاری مشهد, بهنوش بختیاری حرم امام رضا

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهنوش بختیاری در حرم امام رضا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *