دیوید هافمن بلاگر معروف آمریکایی پرسپولیسی است! [+فیلم و عکس]

عکس و فیلم های منتشر شده از دیوید هافمن بلاگر معروف آمریکایی با لباس پرسپولیس بازتاب گسترده ای در اینستاگرام هواداران فوتبال ایران داشته است.

دیوید هافمن جدیدا چند ویدیو از خودش منتشر کرده که در آن‌ها لباس پرسپولیس برتن دارد. در ادامه با خبر بلاگر آمریکایی لباس پرسپولیس همراه فیگار بمانید.

دیوید هافمن بلاگر معروف آمریکایی

دیوید هافمن پرسپولیس

دیوید هافمن بلاگر معروف آمریکایی
دیوید هافمن پرسپولیس, بلاگر آمریکایی لباس پرسپولیس

فیلم بلاگر آمریکایی با لباس پرسپولیس

این روزها در اینستاگرام بلاگرها حرف اول را می زنند و آنها هستند که روش زندگی افراد را تعیین می کنند. از اینکه چی بپوشند و چی بخورند. یک قشر از بلاگرهایی که حسابی معروف شدند، فودبلاگرها هستند.

فودبلاگرها نیز با حضور در رستوران ها و مناطق معروف، حسابی برای خودشان شهرت کسب کرده اند. یکی از آن ها دیوید هافمن بلاگر اینستاگرام است که ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد. او به تازگی چند ویدیو از خودش منتشر کرده که در آنها لباس پرسپولیس بر تن دارد و به نوعی نشان داده که پرسپولیسی است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دیوید هافمن بلاگر معروف آمریکایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *