معجزه امام حسین (ع) در روز عاشورا همه را شوکه کرد! [+فیلم و عکس]

فیلم منتشر شده از سوختن اکسید مس به رنگ سبز بر روی دیگ نذری ماه محرم ۱۴۰۱ بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته و افرادی به اشتباه آن را معجزه خواندند.

کلیپ سوختن اکسید مس به رنگ سبز باعث شده که برخیها گمان کنند معجزه ای رخ داده است! در ادامه با خبر اکسید مس به رنگ سبز میسوزه همراه فیگار بمانید.

سوختن اکسید مس به رنگ سبز

دیگ نذری محرم 1401

سوختن اکسید مس به رنگ سبز
سوختن اکسید مس در دیگ نذری, فیلم اکسید مس به رنگ سبز میسوزه

سوختن اکسید مس در دیگ نذری

برخی اوقات نداشتن اطلاعات علمی باعث میشود برخی اتفاقات و پدیده ها را به معجزه بدانیم. در این ویدیو دیگ غذای نذری روی آتش قرار گرفته و شعله آن به رنگ سبز درآمده است که به همین علت افراد حاضر گمان می کنند که این اتفاق بر اثر معجزه رخ داده است.

سوختن اکسید مس به رنگ سبز
دیگ نذری محرم 1401, اکسید مس به رنگ سبز میسوزه

البته از معجزات ماه محرم و امام حسین (ع) ویدیوهای زیادی منتشر شده و هیچ شکی در آن نیست اما در این فیلم که با عنوان «وقتی اکسید به رنگ سبز میسوزه» منتشر شده، صرفا یک واکنش شیمیایی حاصل از سوختن اکسید مس بوده که به رنگ سبز درآمده است. معجزات امام حسین علیه السلام بسیار زیاد بوده است و بیماران فراوانی را شفا داده که پزشکان از معالجه آنان عاجز بوده اند.

پیامبر (ص) فرمود: ای ام‌سلمه! این جبرئیل است که به من خبر می دهد این حسین (ع) کشته می شود و این خاکی است که روی آن به شهادت می رسد آن را نزد خود نگهدار چون تبدیل به خون شد بدان حبیبم کشته شده است.

فیلم اکسید مس به رنگ سبز میسوزه

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سوختن اکسید مس به رنگ سبز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *