پیوستن بازیگر Stranger Things به فصل پنجم سریال فارگو [+عکس]

جو کری، بازیگر سریال Stranger Things و دو بازیگر دیگر پس از توافق با شبکه FX به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Fargo اضافه شده است.

ماه بهمن گذشته بود که شبکه FX از تمدید سریال Fargo برای فصل پنجم خبر داد. در ادامه با خبر فصل پنجم سریال فارگو جو کری همراه فیگار بمانید.

بازیگران فصل پنجم سریال Fargo

جو کری فصل پنجم سریال فارگو

ازیگران فصل پنجم سریال Fargo
جو کری فصل پنجم سریال فارگو, فصل پنجم سریال فارگو جو کری

پیوستن بازیگر stranger Things به فصل پنجم سریال فارگو

ماه بهمن گذشته بود که شبکه FX از تمدید سریال Fargo برای فصل پنجم خبر داد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سه بازیگر دیگر به جمع بازیگران فصل پنجم سریال فارگو اضافه شده‌اند. جو کری، بازیگر نقش استیو هارینگتون در سریال Stranger Things یکی از سه بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Fargo اضافه شده است.

ازیگران فصل پنجم سریال Fargo
پیوستن بازیگر stranger Things به فصل پنجم سریال فارگو, جو کری فصل پنجم سریال فارگو

علاوه‌بر کری، موریس و مورجانی، جونو تیمپل، جان هم و جنیفر جیسن لی، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال Fargo حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. کری نقش شخصیتی به‌نام گاتور تیلمان، موریس نقش شخصیتی به‌نام ویت فار و مورجانی نقش شخصیتی به‌نام اندیرا المستید را در فصل جدید این سریال آنتولوژی محبوب بر عهده دارند.

اتفاقات فصل پنجم سریال Fargo قرار است در شهر میدوست در ایالت وایومینگ و در سال ۲۰۱۹ جریان داشته باشد که از شما خواهد پرسید که چه زمانی آدم‌ربایی، آدم‌ربایی نیست و اگر همسرتان مال شما نباشد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگران فصل پنجم سریال Fargo سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *