فیلم حمله‌ی شدید به هالک ایرانی [+ویدئو]

فیلم منتشر شده از ضرب و شتم سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی پس از شکست مقابل گوریل قزاقستانی به یکی از پربیننده ترین ویدیوها تبدیل شد.

برخی رسانه‌های داخلی مدعی شدند که افراد ناشناس به سجاد غریبی، هالک ایرانی حمله کرده اند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده اند. در ادامه با خبر سجاد غریبی بیمارستان همراه فیگار بمانید.

ضرب و شتم سجاد غریبی

ضرب و شتم هالک ایرانی

ضرب و شتم سجاد غریبی
فیلم ضرب و شتم سجاد غریبی, فیلم ضرب و شتم هالک ایرانی

فیلم ضرب و شتم سجاد غریبی

در این ویدیو که سجاد غریبی خود آن را به اشتراک گذاشته، آثار و کبودی های مبارزه با گوریل قزاق روی بدن هالک ایرانی مشهود است. اما برخی رسانه ها مدعی شدند که افراد ناشناس به هالک ایرانی حمله کردند. ادعایی که صحت ندارد و صرفا به استناد ویدیویی قدیمی از این چهره جنجالی شکل گرفته است. در ادامه میتوانید فیلم ضرب و شتم هالک ایرانی را تماشا کنید.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ضرب و شتم سجاد غریبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


One thought on “فیلم حمله‌ی شدید به هالک ایرانی [+ویدئو]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *