شایعه ازدواج جنجالی گوهر خیراندیش حقیقت دارد؟! [+ویدئو و عکس با لباس توری]

عروسی گوهر خیراندیش ، یا شوهر دوم گوهر خیراندیش بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته که امروز به ازدواج مجدد گوهر خیر اندیش خواهیم پرداخت. بازیگر زن ایرانی با انتشار یک فیلم در اینستاگرام درباره برگزاری مراسم عروسی خود در تالار مجلل و ازدواج مجدد توضیحاتی ارائه کرد.

برخی سایت‌ها به خوش تیپی و چهره جذاب پسر گوهر خیراندیش صحبت می‌کنند که بر سر زبانها افتاده. اما مراسم عروسی منتسب به گوهر خیراندیش حسابی جنجال ساز شده است. در ادامه با خبر مراسم عروسی گوهر خیراندیش همراه فیگار بمانید.

بیشتر بخوانید:

درآوردن شلوار بهرام رادان بنا به درخواست گوهر خیراندیش [+فیلم]

فیلم درگیری پرویز پرستویی و گوهر خیراندیش ؛ از اکران تا توهین!

عروسی گوهر خیراندیش

قبل از اینکه سراغ موضوع ازدواج گوهر خیراندیش برویم تصویر پسر جذاب گوهر خیراندیش را در عکس زیر ببینید:

عکس حضور گوهر خیراندیش در مراسم لاکچری بهمراه ابی خواننده معروف آنور آبی:

ازدواج گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش (زادهٔ ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز) بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است. وی دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.

ژست گوهر خیراندیش و دخترش +[فیلم]

تصاویری از گوهر خیراندیش و دخترش آزاده اسماعیل خانی در اکران خصوصی فیلم کوزوو را ببینید. خانم گوهر خیراندیش به همراه دخترش در اکران خصوصی فیلم کوزوو مقابل دوربین با استایل خاص خودشان و مخصوصا با لباس توری که خانم خیراندیش پوشیده بود حاشیه های زیادی را به دنبال داشت که در ادامه به دیدن این فیلم میپردازیم:

 

عروسی گوهر خیراندیش
مراسم ازدواج گوهر خیراندیش

مراسم ازدواج گوهر خیراندیش

این هنرمند همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی هست که سال ها با هم نه تنها در کار بلکه در زندگی شخصی شان هم به یک الگوی شایسته و به یادماندنی تبدیل شده بودند.

گوهر خیر اندیش پیش تر گفته بود:

زمانی که دخترانم را شوهر بدهم و به خانه بخت بروند خودم مجددا ازدواج خواهم کرد.

در ادامه:

  • من منتظر هستم دخترانم ازدواج کنند تا من هم بعد از آنها همسر خودم را پیدا کنم و اعلام رسمی کنم و ازدواج کنم حتی اگر صد سالم باشد گوهر خیراندیش ادامه داد: حتی اگر طرف مقابل آدم خوبی باشد زودتر از دخترانم ازدواج می کنم.

فیلم مراسم ازدواج گوهر خیراندیش

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عروسی گوهر خیراندیش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


One thought on “شایعه ازدواج جنجالی گوهر خیراندیش حقیقت دارد؟! [+ویدئو و عکس با لباس توری]

  1. تبریک میگم خانم خیر اندیش درود بر شما جوانان باید از شما یاد بگیرند که هیچ وقت برای ازدواج دیر نیست و برای ازدواج و لذت زندگی انسان همیشه حوصله خواهد داشت.تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *