خداحافظی ناگهانی مجری شبکه ورزش ؛ علت خداحافظی داوود دادمرزی چیست؟ [+عکس]

فیلم منتشر شده از خداحافظی داوود دادمرزی مجری اخبار ورزشی از تلویزیون بازتاب گسترده ای در شیکه های مجازی و اینستاگرام داشته است.

یکی از اخبار وایرال شده در فضای مجازی که با سرعت بالایی بین کاربران شبکه های اجتماعی دست بدست میشد، حرکت غیر منتظره مجری خبر در برنامه زنده بود. در ادامه با خبر فیلم خداحافظی داود دادمرزی مجری اخبار ورزشی همراه فیگار بمانید.

خداحافظی داوود دادمرزی

  • خداحافظی مجری اخبار ورزشی

خداحافظی داوود دادمرزی

علت خداحافظی داوود دادمرزی گوینده اخبار ورزشی چیست ؟

داوود دادمرزی مجری اخبار ورزشی روز گذشته پس از اجرای خبر و حین اجرای زنده به طور ناگهانی از اتمام فعالیت خود در تلویزیون خبر داد.

در این ویدیو که بازتاب فراوانی در شبکه های اجتماعی داشته است، سید داوود دادمرزی مجری اخبار ورزشی تلویزیون ایران اعلام کرد که این آخرین اجرای او بود و دست کم برای مدتی مقابل دوربین نخواهد رفت. در ادامه میتوانید فیلم خداحافظی مجری اخبار را تماشا کنید.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خداحافظی داوود دادمرزی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *