انتشار سکانس‌ ممیزی فیلم جنجالی علفزار! [+فیلم]

فیلم سینمایی علفزار توانست از مرز نیم میـلیون تـماشاگر عبور کند و همچنان به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم اجتماعی سال به اکران خود ادامه دهد.

فیلم علفزار برگرفته شده از تعدادی پرونده‌های قضائی با موضوع تجاوز ساخته شده است.

علف‌زار فیلمی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان محصول سال ۱۴۰۰ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در چندین رشته نامزد و در نهایت برنده چهار جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه شد.

این فیلم همچنین بعد از موقعیت مهدی با نامزدی در ۱۳ رشته دارای بیشترین تعداد نامزدی در این دوره از جشنواره فیلم فجر بود. علفزار در جدول رده‌بندی منتقدان نشریهٔ فیلم که هر سال بعد از پایان جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود به عنوان بهترین فیلم برگزیده شد.

فیلم سینمایی علفزار

  • سکانس حذف شده علفزار
فیلم سینمایی علفزار
سکانس منشوری فیلم علفزار, پوستر فیلم علفزار, سکانس حذف شده علفزار

پژمان جمشیدی در علفزار

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده است: بعضی رازها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.

در این فیلم صــحنه‌های جــنجالی و بسیار حساسیت برانگیزی وجود دارد که یکی از آن‌ها سکانس باغ است؛ سکانسی که تمامی اتفاقات فیلم، حول آن می‌چرخد و جنایت گروهی در آنجا رخ می‌دهد.

در ادامه میتوانید پوستر فیلم علفزار را تماشا کنید:

فیلم سینمایی علفزار
سکانس حذف شده علفزار, پژمان جمشیدی در علفزار

کاظم دانشی کارگردان این فیلم گفته است:

«داستانی که در «علفزار» روایت می‌شود ترکیب نزدیک به ۱۵ پرونده مشابه در این زمینه است و تمام ماجراها و داستانک هایی که در فیلم وجود دارد مربوط به پرونده‌های مختلف است.  می‌توانم بگویم که از اتفاقات واقعی استفاده کردم تا بتوانم یک داستان را خودم تألیف کنم و سعی نکردم که تنها یک پرونده تجاوز را بررسی کرده و نعل به نعل آن را بازسازی کنم، چرا که سعی کردم داستان دارای ریتم و تعلیق لازم برای جذب مخاطب باشد.»

در ادامه میتوانید سکانس منشوری فیلم علفزار را تماشا کنید:

اخبار بیشتر:

خواننده گروه «زدبازی» مهمان ویژه ترلان پروانه در اکران علفزار! [+عکس و فیلم]
صدای بهرام رادان در آمد ؛ گلایه بهرام رادان از شرایط اکران فیلم «علف‌زار»
تف انداختن خانم بازیگر به صورت پژمان جمشیدی ؛ دلیل این توهین زشت چیست؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *