امیر تتلو و شایعه جدیدی که همراه اسم او می‌آید + [ماجرای تغییر گرایش جنسی چیست؟]

این روزها علاوه بر دختر دار شدن تتلو که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت، تغییر جنسیت یا تغییر گرایش جنسی تتلو جلب توجه کرد، که به آن خواهیم پرداخت.

پشت پرده شایعه تغییر گرایش جنسی تتلو

پشت پرده شایعه تغییر گرایش جنسی تتلو
پشت پرده شایعه تغییر جنسیت تتلو

امیرحسین مقصودلو یا همان امیر تتلو از خواننده‌های پرحاشیه که چند وقتی است به خارج از کشور مهاجرت کرده در اقدامی جنجالی با انتشار متنی شایعات را درباره تغییر جنسیت خود افزایش داد.

عکس متن منتشر شده از سوی تتلو درباره تغییر جنسیت و اعتراف به دختر شدن که در اینستاگرام منتشر شده است را در ادامه می‌توانید تماشا کنید. برخی رسانه‌ها با تیتر نوبت به تغییر جنسیت امیر تتلو رسید! به این خبر جعلی یا شایعه دامن زده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مراسم عروسی بازیکن مراکشی و دختر مراکشی در جام جهانی 2022 [+جزئیات و عکس]

شایعه بچه دار شدن امیر تتلو حقیقت دارد؟ [+عکس]

پشت پرده شایعه تغییر جنسیت تتلو

 

پشت پرده شایعه تغییر جنسیت تتلو
دختر بودن تتلو, دختر بودن امیر تتلو, تغییر گرایش جنسی تتلو

همیشه امیر تتلو سوژه‌ی رسانه‌ها بوده و هست. اما اینبار امیر تتلو با ویدئویی که از خود منتشر کرد گمانه‌زنی‌ها را درباره تغییر جنسیت خود بالا برد. آیا امیر تتلو مشکلات جنسی دارد که سحر قریشی از او جدا شد؟ در ادامه فیلم ها و عکس‌های متربط با موضوع دختیر یا پسر بودن تتلو را ببینید.

فوری: شایعاتی در مورد رابطه سحر قریشی با حمید گودرزی!

قبل از اینکه فیلم‌های مستهجن امیر تتلو را ببینید باید به شما بگوییم که پلیس استانبول، کنسرت تتلو را به عنوان آن چه که «احتمال اغتشاش» عنوان کرده، لغو کرده است. در ادامه از طریق لینک زیر اطلاعات کافی را بخوانید:

ماجرای جنجالی مجوز نگرفتن کنسرت امیر تتلو در ترکیه چیست؟

فیلم لاک زدن امیر تتلو را تماشا کنید:

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ است،  امیر تتلو خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است، امیر تتلو در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. وی از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.

شغل جنجالی سحر قریشی در شهر دبی [+جزئیات]

امیرتتلو نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد.

عکس تغییر جنسیت تتلو, عکس تغییر جنسیت امیر تتلو
تغییر گرایش جنسی تتلو

امیر تتلو با انتشار پستی گفت:

درست 5 تا پسر داریم ، 5 تا دختر. با من که هم پسرم هم دختر میشیم 11 تا ! 78.

عکس پست علنی شدن تغییر جنسیت امیر تتلو و اعتراف او:

تتلو با اعلام اینکه گروه نوازندگان و تیم کنسرت مهرماه این خواننده متشکل از ۵ پسر و ۵ دختر است، خود را نصف پسر و نصف دختر عنوان کرد. تتلو چندسالیت در ترکیه زندگی می‌کند و به هر دری میزند تا بتواند برای کانال یوتیوب خود فالوئر به دست آورد.

حاشیه جدید سحر قریشی و عشق آتشینش به مهدی طارمی در قطر [+فیلم و عکس]

او حتی طی قراردادی با سحر قریشی وارد رابطه ای صوری شد تا بتواند نشان دهد تا بتواند از این طریق فالوئرهای خود را شبکه های اجتماعی افزایش دهد و از سوی دیگر بلیت های کنسرت خود را به فروش برساند.

تغییر جنسیت تتلو, تغییر گرایش امیر تتلو
تتلو تغییر جنسیت, تغییر گرایش جنسی تتلو

فیلم خصوصی  امیر تتلو با روسری:

امیرحسین مقصودلو (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۶۶) که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.

تغییر جنسیت تتلو, تغییر گرایش امیر تتلو
علت تغییر جنسیت امیر تتلو, تغییر گرایش امیر تتلو

ماجرای عکس عجیبی که سند کتک خوردن سحر قریشی از تتلو شد! با گذشت چند ماه از جدایی امیر تتلو و سحر قریشی هنوز حواشی زندگی گذشته آنها حاشیه ساز است! در طول ۴۸ ساعت تصویری از چهره گریان سحر قریشی در شبکه‌های اجتماعی و میان برخی رسانه‌ها با دست به دست شدنش بازتاب گسترده‌ای داشت.

تصویری که بر اساس آن ادعای کتک خوردن او از امیر تتلو طرح شده است. اما واقعیت پس پشت آن چیز دیگری است. در حقیقت تصویر جنجالی چهره گریان سحر قریشی مربوط به ۱۳ سال قبل و سریال تلویزیونی دلنوازان است.

فیلم پرداخت کامل به ماجرای کتک خوردن سحر قریشی از امیر تتلو را ببینید:

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

علت تغییر جنسیت امیر تتلو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *