فیلم مونا بانکی پور در استخر و ماجرای تغییر جنسیت همسر اول امین حیایی

ماجرای لو رفته تغییر جنسیت مادر دارا حیایی در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

 واکنش مونا بانکی پور به ماجرای تغییر جنسیت هم در برخی رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشته است که بسیاری از طرفداران امین حیایی را شوکه یا حتی آزرده خاطر کرد. برخی از رسانه‌ها هم با تیتر جنجالی مادر دارا حیایی به سیم آخر زد همه چیز را شدت دادند.

افشاگری: ماجرای لو رفته تغییر جنسیت مادر دارا حیایی [+عکس زن امین حیایی]

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی با انتشار پستی نوشت:

عجب ملت عجیبی هستیم البته منظورم همگی نیست عده ی خاصی هستن یه توضیحی بدم واسه یه مشت ادم که نمیفهمن و محدوده زندگیشون تا سر کوچه بوده و ادم شبیه من هیچ جای دنیا ندیدن .عرض کنم که دوستان من ترنس نیستم و تغییر جنسیت ندادم با احترامی که واسه همه ترنس ها قایٔل هستم خودم نیستم، اگه بودم ترسی نداشتم وًاعلام میکردم ، و اینکه من دوست دارم موهامو کوتاه کنم لبلس اسپرت بپوشم و با پسرم باهم بریم خرید کنیم و شبیه هم لبلس بپوشیم در ارامش ،فکر نکنم به کسی ربطی داشته باشه اگه توضحی دادم دیدم واقعا درکی وجود نداره خواستم روشن بشین که اینقدر اسون قضاوت نکنین ، درضمن بهتره سکوت من نشکنه چون اگه سکوتم بشکنه خیلی حرفا دارم !!

ماجرای تغییر جنسیت مادر دارا حیایی, ماجرای تغییر جنسیت همسر اول امین حیایی
ماجرای تغییر جنسیت مادر دارا حیایی

شایعات شبکه‌های اجتماعی همیشه مخاطبان خاص خود را دارد و برخی از کاربران شایعات و اخبار کذب را به سادگی باور می‌کنند بدون این که منبع خبر را جویا شوند. حالا خبر تغییر جنسیت مونا بانکی پور مادر دارا حیایی در فضای مجازی منتشر شده که حواشی را به همراه داشته است.

در تصاویر منتشره از جشن تولد ۲۶ سالگی دارا حیایی بی حجابی و حجاب نداشتن مادر این بازیگر (مونا بانکی پور) موجب شد تا برخی از کاربران تصور کنند وی اقدام به تغییر جنسیت کرده و همین امر موجب طلاق از امین حیایی شده است.

عکس جنجالی از نوه دار شدن امین حیایی

نوه دار شدن امین حیایی, نوه امین حیایی, دختر دارا حیایی, بچه دارا حیایی
نوه دار شدن امین حیایی, نوه امین حیایی, دختر دارا حیایی, بچه دارا حیایی

دارا حیایی بازیگر جوان سینما و پسر امین حیایی که یکی از بازیگران مطرح و پرطرفدار سینمای ایران است یازدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۵ در تهران به دنیا آمد. مادر دارا، مونا بانکی پور هم یکی از بازیگران مطرح سینما است.

دارا به واسطه چهره جذاب و شیرینش مدلینگ بود و تصاویر او در بیلبوردهای تبلیغاتی دیده می شد. اکنون او نیز حرفه پدر و مادر را در پیش گرفته است. البته فرزانه داوری، مادر بزرگ دارا حیایی نیز از بازیگران قبل از انقلاب می باشد. دارا به پیشنهاد پدرش در کلاس های بازیگری و فن بیان حضور می یابد و با خواندن کتاب و پیگیری علمی تر این رشته در حال تلاش برای کسب تجربه است.

عکس تولد دارا حیایی را کنار مادرش ببینید:

ماجرای تغییر جنسیت همسر اول امین حیایی
ماجرای تغییر جنسیت همسر اول امین حیایی

مونا بانکی پور در پست اینستاگرامی اش نوشت:

دوستان من ترنس نیستم و تغییر جنسیت ندادم؛ با احترامی که برای همه ترنس ها قائل هستم خودم نیستم، اگه بودم ترسی نداشتم و اعلام می کردم. و اینکه من دوست دارم موهامو کوتاه کنم لبلس اسپرت بپوشم و با پسرم باهم بریم خرید کنیم و شبیه هم لباس بپوشیم در آرامش، فکر نکنم به کسی ربطی داشته باشه اگه توضیحی دادم دیدم واقعا درکی وجود نداره خواستم روشن بشید که اینقدر آسون قضاوت نکنید.

پرت شدن مونا بانکی پور در استخر را ببینید:

وی در زیر این پست نوشت:

شوخی با مزه ایی بود یا بی مزه , منو و زانکو😅😂😡

ویدئوی ساخته شده از شرح ماجرای تغییر جنسیت مادر دارا حیایی را ببینید:

امین حیایی بازیگر خوش نام و بی حاشیه سینمای ایران است. امین حیایی بعد از انجام خدمت سربازی به کار تئاتر پرداخت. امین حیایی در سال 1370 توسط ثریا قاسمی کشف استعداد شد و به سینما معرفی شد. امین حیایی متولد 19 خرداد 1342 در تهران است. ماجرای تغییر جنسیت همسر اول امین حیایی حسابی حاشیه ساخت.

جالب است بدانید مونا بانکی پور هم تجربه بازیگری داشته و در سریال خواب و بیدار، نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرده است. فرزانه داوری، مادر مونا، از هنرپیشه های قبل از انقلاب بوده است.

بیوگرافی مونا بانکی پور

مونا بانکی پور متولد خرداد 1359 در تهران، بازیگر و کارگردان است. او که دانش آموخته رشته کارگردانیست، فعالیت خود را از بازیگری شروع کرد اما بعد طلاق از امین حیایی به حاشیه رفت و حالا بعد از مدت ها به ایران آمده است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “فیلم مونا بانکی پور در استخر و ماجرای تغییر جنسیت همسر اول امین حیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *