تصاویری از استایل جذاب و جنجالی لیلا حاتمی روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2022 [+عکس و ویدئو]

چهره مینیاتوری لیلا حاتمی روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2022 در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

این روزها عکس‌ها و فیلم‌های لیلا حاتمی روی فرش قرمز جشنواره‌ی ونیز را زیاد دیده‌ایم. واقعیت این است که معمولاً عادت نداریم هنرمندان‌مان را با لباس‌های معقول و منطقی روی فرش قرمز جشنواره‌های دنیا ببینیم، اما این موضوع درباره‌ی لیلا حاتمی متفاوت بود.

از دست ندهید: چهره مینیاتوری لیلا حاتمی روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2022 [+عکس و فیلم]

او با چند تیپ‌ معقول و درست‌وحسابی روی فرش قرمز آمد و توجه‌ها را برانگیخت. البته چهره‌ی مینیاتوری و اصیل او در زیباتر جلوه دادن این حضور نقش موثری بازی کرد. بهرحال ظرافت حضور او روی فرش قرمز ونیز، به‌خصوص پس از بی‌ظرافتی بازیگرانی که در فرش قرمز کن حاضر بودند و لباس‌های ترسناک‌شان رسماً آبروبَر بود، چشم‌گیر است. حضوری که البته در تضاد با فیلم‌های ایرانی بخش مسابقه‌ی این جشنواره قرار می‌گیرد.

هیچ‌کدام از فیلم‌های ایرانی بخش مسابقه را ندیده‌ام و فقط تیزرهای‌شان را تماشا کر‌ده‌ام. «شب، داخلی، دیوار» (وحید جلیلوند) یا «جنگ جهانی سوم» (هومن سیدی) از جمله‌فیلم‌هایی هستند که من دست‌ِ کم برای تماشای اولی بسیار مشتاقم.

تصویری از لیلا حاتمی با لباس مشکی در جشنواره ونیز 2022:

اما تماشای تیزر این فیلم‌ها (فارغ از کیفیت‌شان) به مثابه مشت نمونه‌ی خروار، نشان داد که به سبک فیلم‌های عصبی‌کننده‌ی این سال‌های ما، فضای پرتنش، پردعوا و پر از داد و بیدادی دارند؛ در یکی، محسن تنابنده با بغضی عمیق فریاد می‌زند و در دیگری، صحنه‌ی دعوایی برپاست که آدم‌ها به شدیدترین شکل ممکن به جان هم افتاده‌اند.

احساس می‌کنم لطافت حضور لیلا حاتمی در مراسم فرش قرمز ونیز تفاوتی زمین تا آسمان با فضای خشن فیلم‌های‌مان در این جشنواره دارد. تکرار می‌کنم که از کیفیت فیلم‌ها خبر ندارم و اصلاً خودم هم کنجکاوم که «شب، داخلی، دیوار» را تماشا کنم، اما به نظرم رسید تابلویی که در ونیز شکل گرفته، تابلوی عجیبی‌ست. تابلویی که انگار بیش از آن ظرافت و لطافت ظاهری، به خشونت و عصبیت باطنی راه می‌دهد و نزدیک‌تر است. انگار واقعیت جامعه‌ی امروز ما همین عصبیت و خشونت جاری در فیلم‌های‌مان است، و (متأسفانه) نه آن زیبایی و ظرافت مینیاتوری لیلا حاتمی.

فیلم لحظه ورود را تماشا کنید:

فیلم حضور لیلا حاتمی را با لباس مشکی و سفیدش در جشنواره ونیز 2022 تماشا کنید:

⇐اخبار بیشتر:




استایل جذاب و جنجالی لیلا حاتمی روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2022


6 thoughts on “تصاویری از استایل جذاب و جنجالی لیلا حاتمی روی فرش قرمز جشنواره ونیز 2022 [+عکس و ویدئو]

  1. لیلا حاتمی نه تنها باشخصیت ، موقر و زیباست، خیلی هم خوش استایله و راحت به زبان فرانسه صحبت میکنه . با انگلیسی و آلمانی آشناست. هنرپیشه ای مجرب و تحصیلکرده که باعث افتخار کشور ماست.

  2. دقیقا نمونه ای از یک انسان باوقار،متین و بی حاشیه هستن و فقط از افتخارات کشورمون نیستن و امیدوارم ادمهایی مثل ایشون مانا باشن بلکه دنیامون بهتر از این شد…💫🌼
    لطفا حداقل عقده هاتونو اینجا و سر یه آدم حسابی خالی نکنید و به کسی با نیش زبانتون آسیب نرسونید و انقد انرژی منفی نباشید و قضاوت بد نکنید و بدونید دنیا بی حساب نیست و همینجا کارما کار خودشو می‌کنه.ممنون از سایت خوبتون،خداقوت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *