ماجرای مرگ یا خودکشی شلیر رسولی چیست؟ [+عکس، فیلم و بیوگرافی]

شلیر رسولی و ماجرای خودکشی او در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیتی داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

شلیر رسولی کیست؟ ماجرای مرگ و خودکشی شلیر رسولی که در فضای غیر واقعی دست به دست می‌شود اما هنوز هیچکدام از رسانه‌های با اعتبار و رسمی کشورمان به آن واکنشی نشان نداده‌اند.

افشاگری: شلیر رسولی کیست و چرا خودکشی کرد؟ [+عکس و فیلم]

ماجرای تعرض به شلیر رسولی
ماجرای تعرض به شلیر رسولی

شلیر رسولی کیست و ماجرای تعرض به او چیست؟ در رسانه‌های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه بمانید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

ماجرای تعرض به شلیر رسولی

مرگ شلیر رسولی, ماجرای تعرض به شلیر رسولی
مرگ شلیر رسولی

طبقه گفته ها شلیر رسولی اهل مریوان می‌باشد. گفته می‌شود مردی از اهالی روستا که از آشنایان وی بوده این زن را به خانه دعوت می‌کند و خانم رسولی هم که دوست همسر این مرد بوده به خانه آنها می‌رود اما متوجه می‌شود که همسر این مرد در خانه نیست و او تصمیم تعرض دارد! شلیر رسولی برای فرار از تعرض خود را از طبقه دوم به پایین پرتاب میکند و در حال آماده به کما رفته است.

خودکشی شلیر رسولی

خودکشی شلیر رسولی, مرگ شلیر رسولی, ماجرای تعرض به شلیر رسولی
خودکشی شلیر رسولی

به نوشته رسانه‌های محلی مریوان، در روزهای گذشته مردی به نام «گ.ق» در صدد تعرض به زنی به نام «شیلر رسولی» برآمد. این زن از پنجره ساختمان ۲ طبقه خود را به پایین پرت کرده است. مردی که عامل خودکشی این زن شده توسط پلیس دستگیر شده است و در بازداشت به سر می‌برد.

همانطور که گفته شد و در شبکه‌های اجتماعی آمده است، این زن روز پنج‌شنبه هفدهم شهریور از ترس تجاوز، خود را از پنچره منزل به پایین پرتاب کرد. گویا تا انتقال او به بیمارستان زمان زیادی کشیده و برای همین خون زیادی از او رفته است.

فیلم اعتراضات در مریوان در پی خانباختن شیلر رسولی را تماشا کنید:

مرگ شلیر رسولی

یکی از رسانه‌ها از قول یک فرد محلی نوشته:‌

در روزی که شیلر از ساختمان دوطبقه به پایین پرت شد، همراه زنان دیگر محله در مقابل منزلشان مشغول صحبت بودند که متهم به قتل از بالکن خانه‌اش شیلر را صدا می‌زند و می‌گوید همسرش بدحال است. شیلر وقتی برای کمک خودش را می‌رساند، متوجه می‌شود که مرد دروغ گفته و کسی در خانه نیست. به دنبال راه فرار راهی بالکن می‌شود و از طبقه دوم به پایین می‌افتد؛ اما مشخص نیست خودش افتاده یا مرد متعرض او را به پایین پرت کرده است.

همسایه شیلر در هنگام فرار، علاوه بر شیلر فرد دیگری را نیز مصدوم کرده است. او وارد خانه‌ای که درش باز بوده می‌شود، دهان زن صاحبخانه را می‌گیرد و او را تهدید می‌کند که سر و صدا راه نیندازد تا بتواند از دست مردم فرار کند. از قضا همسر زن سر رسیده و فرد متعرض، با قمه ضربه‌ای به سر زن می‌زند و فرار می‌کند.

بیوگرافی شلیر رسولی, خودکشی شلیر رسولی, مرگ شلیر رسولی, ماجرای تعرض به شلیر رسولی
بیوگرافی شلیر رسولی

به هر حال باید منتظر بمانیم تا خبرگزاری‌های رسمی کشورمان یا مسئولین مربوطه در این باره صحبت کنند و به گفته‌های شبکه‌های اجتماعی نمی‌توان اعتماد کرد. اما همانطور که خاطر نشان شد، تکرار می‌کنیم که که دادستان منطقه‌ی مریوان گفته است:

فرد متعرض که دارای سوسابقه می‌باشد، در بازداشت به سر می‌برد. در شبکه های اجتماعی امده است که این زن روز پنج‌شنبه هفدهم شهریور از ترس تجاوز، خود را از پنچره منزل به پایین پرتاب کرد.

اخبار بیشتر:








بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

ماجرای جنجالی شلیر رسولی چیست


2 thoughts on “ماجرای مرگ یا خودکشی شلیر رسولی چیست؟ [+عکس، فیلم و بیوگرافی]

  1. با سلام
    خیلی متاسفم از این همه رذالتی که انسان می تواند در خود جای دهد.من یک کردم و با تمام وجود و عمیقا تاسف و تاثر خود را اعلام وبا خانواده و تمام مردم باشرف از هر قومیت و مسلکی که هستند اعلام می کنم.ققط نمی دانم چرا ما دوست داریم به جای رفتن به سمت راه درست با فرافکنی دنبال خواسته های خود برویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *