فیلم تیکه سنگین رشیدپور به امیر تتلو و دنیا جهانبخت [+ویدئو]

تیکه انداختن رشیدپور به تتلو و دنیا جهانبخت در فضای مجازی بازتاب حائز اهمیت و گسترده‌ای داشته؛ با ما بمانید تا به جنبه‌های مختلف این موضوع بیشتر بپردازیم.

در نوشتار تیکه رشیدپور به تتلو و دنیا جهانبخت همانطور که خواهید دید بسیاری از جزییاتی که باید بدانید مشخص می‌شود. باید بدانید که ماجرای تیکه رشیدپور به امیر تتلو و دنیا جهانبخت به تازگی همه‌ی مشترکان فضای مجازی را درگیر خود کرده و این نوشتار سعی کرده تا کنجکاوی شما را برطرف کند.

تیکه انداختن رشیدپور به تتلو و دنیا جهانبخت [+فیلم]

رضا رشیدپور سابقهٔ مجری‌گری در چند برنامهٔ تلویزیونی در شبکه پنج را بر عهده داشت که بعضی از آن‌ها به نوعی توقیف شدند.

او در سال ۱۳۹۱ اقدام به تهیهٔ ویدئوهای انتقادی و نشر آن‌ها از طریق سایت فیس بوک یا یوتیوب کرد. در ۱ تیر ۱۳۹۲ محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد تلویزیون جهانی پرسپولیس با مجری‌گری رضا رشیدپور افتتاح خواهد شد.

فیلم تیکه رشیدپور به امیر تتلو و دنیا جهانبخت را تماشا کنید:

رضا رشیدپور اکبروند (زادهٔ ۱۹ مرداد ۱۳۵۷ در تبریز) مجری، تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر اهل ایران است. فعالیتش را در شبکه پنج شروع کرد. او سابقهٔ مجری‌گری در چند برنامهٔ تلویزیونی در شبکه پنج را بر عهده داشت که بعضی از آن‌ها به نوعی توقیف شدند.

او در سال ۱۳۹۱ اقدام به تهیهٔ ویدئوهای انتقادی و نشر آن‌ها از طریق سایت فیس بوک یا یوتیوب کرد. در ۱ تیر ۱۳۹۲ محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد تلویزیون جهانی پرسپولیس با مجری‌گری رضا رشیدپور افتتاح خواهد شد.

برنامهٔ «دید در شب» او از طریق آپارات منتشر شد. دید در شب برنامه‌ای گفتگو محور بود که رشیدپور در این برنامه، با دعوت از چهره‌های سرشناس، در گفتگویی چالشی دربارهٔ حواشی مهم زندگی این افراد سؤال می‌پرسد.

محمدجواد ظریف، اکبر عبدی، شیلا خداداد، امیر تتلو، حمید رسایی، شهرام جزایری، رضا کیانیان، مصطفی کواکبیان، حسین پاکدل، محمد صادق خرازی، سحر قریشی، بهاره افشاری و سیروان خسروی جزو مهمانان این برنامه بودند. علی‌اکبر جوانفکر مشاور احمدی‌نژاد هم جزو میهمانان این برنامه بود که آن قسمت به علت مخالفت مقامات مسئول ذی‌ربط اجازهٔ انتشار نیافت.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست. شما همراهان عزیز می‌توانید نظر خود را درباره این خبر که ربازدید هم می‌باشد در بخش دیدگاه‌های انتهای این نوشتار در اختیار همه بگذارید.

تیکه انداختن رشیدپور به تتلو و دنیا جهانبخت

اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *