فیلم تاثیرگذار ترین سکانس از بچه مهمونی که شمار ا به گریه در می‌آورد! [+ویدئو]

خاطره بچه مهمونی ؛ بچه در برنامه مهمونی به ایرج طهماسب درباره دیدگاهش به زندگی و انسان ها گفت. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

بخشی از گفتگوی ایرج طهماسب و بچه مهمونی در مورد خاطره چرخ و فلک سوار شدن او و دختر گل فروش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

بماند که ماجرای پیدا شدن یک رقیب قدر برای کلاه قرمزی، آغاز خوشی ندارد! تلویزیون به دلیل در اختیار داشتن حق مالکیت مادی مجموعه کلاه قرمزی، همه عروسک‌هایی را که ایرج طهماسب و حمید جبلی خلق کرده و مالک معنوی آن بودند، از حضور در هر مدیوم دیگری منع و در واقع ممنوع الورود و خروج کردند.

خاطره بچه مهمونی

  • بچه مهمونی چرخ و فلک
خاطره بچه مهمونی
خاطره بچه در برنامه مهمونی, بچه مهمونی چرخ و فلک

خاطره بچه در برنامه مهمونی

در این فیلم مشاهده می کنید که بچه خطاب به ایرج طهماسب می گوید:

سوار چرخ فلک شدیم و هی رفت بالا و بالاتر. آفتاب خورد به صورت مان. بعد با خودم گفتم چقدر بالا داریم می رویم! هی آدم ها کوچک و کوچکتر می شدند. چقدر ما آدم ها فکر می کنیم بزرگیم! بعد با خودم گفتم وقتی تو بزرگ شدی شبیه اینها نشوی…

برنامه مهمونی مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است. از شخصیت های محبوب و مهم در این برنامه بچه و پشه هستند که بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند.

در ادامه میتوانید فیلم خاطره بچه چرخ و فلک را مشاهده کنید:

پس از انتشار قسمت بیست و هفتم مهمونی، حالا بخشی از گفتگوی ایرج طهماسب و بچه در مورد خاطره چرخ و فلک سوار شدن او و دختر گل فروش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

ایرج طهماسب متولد ۲۶ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران ، مجری تلویزیون ، بازیگر ، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. وی فعالیت هنری اش را با بازی در فیلم آن سوی مه، به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما آغاز کرد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *