واکنش جنجالی حسن یزدانی نسبت به فوت مهسا امینی و ماجرای باختش ؛ مردم منو ببخشند

واکنش جنجالی حسن یزدانی نسبت به فوت مهسا امینی و ماجرای باختش سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد. حسن یزدانی با انتشار پیامی راجع به باختش توضیح داد.

حسن یزدانی قهرمان جهان با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش بابت شکستش در فینال مسابقات و فوت مهسا امینی واکنشی پر سر و صدا نشان داده است.

واکنش جنجالی حسن یزدانی نسبت به فوت مهسا امینی و ماجرای باختش

  • واکنش حسن یزدانی برای مرگ مهسا امینی
دلیل شکست حسن یزدانی در فینال

حسن یزدانی قهرمان محبوب کشور دو‌ روز قبل در فینال مسابقات جهانی کشتی با شکست از تیلور آمریکایی به نقره جهانی بسنده کرد. اما باخت امسال او در صربستان و در مقابل تیلور در حالی است که او سال گذشته در مستابقات جهانی نروژ حریف آمریکایی اش را شکست داده بود.

در همین رابطه یزدانی ساعاتی پیش با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش از مردم ایران بابت شکستش عذرخواهی کرده است. حسن یزدانی در آخر از همه مردم خواسته است که عذرخواهی او را بپذیرند و او را بابت شکستش ببخشند.

در ادامه میتوانید پیام حسن یزدانی برای مردم را ببینید:

دلیل شکست حسن یزدانی در فینال
دلیل شکست حسن یزدانی در فینال

پیام تیلور برای حسن یزدانی

تیلور، کشتی گیر آمریکایی پس از شکست دادن حسن یزدانی پیامی برای او نوشت:

سلام دوست من، می‌دانم که باختن یک اتفاق ناخوشایند است اما تو بهتر خواهی شد و من هم همینطور و سال دیگر دوباره مقابل هم قرار می‌گیریم.

او ادامه داد:

می‌دانم که سال آینده من و تو آنجا خواهیم بود(فینال جهانی سال بعد) بگذار به تماشاگران، یک مبارزه خوب را نشان دهیم، پس بیا با هم مبارزه کنیم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *