لئوناردو دی‌کاپریو در فصل‌های بعدی بازی مرکب حضور دارد؟! [+عکس]

دی‌کاپریو در بازی مرکب ؛ هوانگ کارگردان می‌گوید، لئوناردو دی‌کاپریو احتمال دارد به «بازی مرکب» بپیوندد، زیرا نتفلیکس بودجه فصل دوم را افزایش می‌دهد.

«هوانگ دونگ-هیوک» کارگردان Squid Game می‌گوید دی‌کاپریو ممکن است به فصل دوم «بازی مرکب» که در سال ۲۰۲۴ پخش خواهد شد، ملحق شود.

دی‌کاپریو در بازی مرکب

  • دی‌کاپریو در Squid Game

بازی مُرَکَب (به کره‌ای: 오징어 게임)، (به انگلیسی: Squid Game) یک مجموعهٔ تلویزیونی درام بقا ساخته کرهٔ جنوبی است که توسط هوانگ دونگ-هیوک برای نتفلیکس ساخته شد. لی جونگ-جه، پارک هه-سو، وی ها-جون، جونگ هو-یون، او یونگ-سو، هو سونگ-ته، انوپام تریپاتی و کیم جو-ریونگ در آن به ایفای نقش می‌پردازند. این مجموعه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱، توسط نتفلیکس در سطح جهانی منتشر شد.

بازی مرکب روی هم رفته دیدگاه‌های بسیار مثبتی دریافت کرد. در هفتهٔ اول نمایش، به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نتفلیکس در ۹۰ کشور تبدیل شد و ۲۸ روز پس از انتشار با بیش از ۱۱۱ میلیون بیننده، رکورد بریجرتون را شکست و به پربیننده‌ترین مجموعهٔ این شبکه تبدیل شد.

دی‌کاپریو در بازی مرکب
دی‌کاپریو در Squid Game, حضور دی کاپریو در فصل دوم بازی مرکب

حضور دی کاپریو در فصل دوم بازی مرکب

به گزارش سایت فیگار:

هوانگ کارگردان می‌گوید، لئوناردو دی‌کاپریو احتمال دارد به «بازی مرکب» بپیوندد، زیرا نتفلیکس بودجه فصل دوم را افزایش می‌دهد.

او گفته این بازیگر به‌شدت مجذوب مضمون ضدکاپیتالیستی و افشاگرانه بازی مرکب شده و مایل است بخشی از این رویداد باشد. به گفته هوانگ دانگ هیوک، کارگردان سریال برنده جایزه امی، که گفت نتفلیکس بودجه فصل دوم را افزایش داده است.

در ادامه میتوانید پوستر فصل دوم بازی مرکب را تماشا کنید:

دی‌کاپریو در بازی مرکب
پوستر فصل دوم بازی مرکب, عکس دی‌کاپریو

کارگردان پربیننده‌ترین برنامه نتفلیکس در یک کنفرانس مطبوعاتی ویژه «بازی مرکب» که برنده امی شد، پس از رکورد شش جایزه در سریال کره‌ای گفت که دی‌کاپریو بارها گفته که طرفدار بزرگ «بازی مرکب» است. لی در پیامی ضبط شده می‌گوید به‌رغم دریافت جوایز متعدد، «مسئله مهم‌تر و خوشحال‌کننده برای من این است که محتوای کره‌ای مخاطبش را پیدا کرده و افرادی بسیار زیادی در سراسر دنیا از آن استقبال می‌کنند.»

در ادامه میتوانید عکس دی‌کاپریو را تماشا کنید:

دی‌کاپریو در بازی مرکب
حضور دی کاپریو در فصل دوم بازی مرکب

با توجه به علاقه دی‌کاپریو وکارگردان بازی مرکب، تحلیلگران هنری ابراز اطمینان می‌کنند که این بازیگر در فصل سوم مجموعه بازی خواهد داشت. داستان بازی مرکب به این شکل است که گروهی ۴۵۶ نفره که هر کدام زندگی ناهمسانی دارند، برای بردن جایزهٔ ۴۵٫۶ میلیارد وونی (۳۵/۳ میلیون دلاری)، به شرکت در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه با عواقبی ناگوار دعوت می‌شوند.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *