افشاگری تتلو از زندگی دوگانه نوید محمدزاده! [+فیلم]

به تازگی در بسیاری از رسانه‌ها افشاگری تتلو از نوید محمدزاده بسیار زیاد بازتاب داشته و فضای مجازی را ترکانده است. با ما بمانید.

گویا نوید محمدزاده بعد از ممنوع التصویریش کمی محافظه کارتر و دست بسته تر عمل می‌کند تا بتواند به عیش و نوش خودش در فضای هنری بیشتر بپردازد.

بیشتر بخوانید:

بازداشت نوید محمدزاده حقیقت دارد؟ [میترا: جان برادرم در خطر است!]

افشاگری تتلو از نوید محمدزاده [+عکس]

چیزی جز شوهر فرشته حسینی نیست!

افشاگری تتلو از نوید محمدزاده [+عکس] چیزی جز شوهر فرشته حسینی نیست!

نوید محمدزاده که اخیرا با فرشته حسینی بعد از سریال قورباغه ازدواج کرده است در بخش بیو صفحه اینستاگرامی خودش که خود را ببر کورد فروردینی اعلام کرده بود، پاک کرد و تتلو به زیرکانه‌ترین شکلش این موضوع را فهمید. امیر تتلو خواننده‌ای که در حال حاضر ترکیه زندگی می‌کند طبق عکس زیر می‌گوید:

افشاگری تتلو از نوید محمدزاده
افشاگری تتلو از نوید محمدزاده

نوید محمد زاده قبلا تو بیوش ببر کورد بود الان اونم برداشته و تنها قابلیتش شوهر فرشته حسینیه

نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵) بازیگر ایرانی است. نقش‌آفرینی او در فیلم عصبانی نیستم (۱۳۹۲) مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، و برایش نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنوارهٔ فیلم فجر شد. او همچنین دوبار پیاپی برای نقش‌آفرینی‌هایش در ابد و یک روز (۱۳۹۴) و بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است. اولین تجربهٔ حضور او در نمایش خانگی با مجموعهٔ قورباغه بود.

نوید محمدزاده در ۱۷ فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در استان تهران متولد شد اما اصالتاً اهل شهرستان مهران و کُرد است. تا دو سالگی در تهران بود و بعد از آن به ایلام رفت و تا اتمام دوره راهنمایی در آنجا ماند. وی دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم عمران است. وی در سال ۱۴۰۰ با فرشته حسینی ازدواج کرد.

فیلم لاک زدن امیر تتلو را تماشا کنید:

 

تتلو دست نوید محمدزاده را رو کرد

تتلو دست نوید محمدزاده را رو کرد
تتلو دست نوید محمدزاده را رو کرد

بعد از مدتی نوید محمد زاده با اولین پشت پرده‌ای که امیر تتلو از وی به تصویر کشید هه ر بژی کورد را به بخش بیوگرافی خودش اضافه کرد.

عکس زیر را که تتلو در استوری خود منتشر کرده است و دست نوید محمد زاده را به جهت منافق بودنش رو کرده ببینید:

افشاگری امیر تتلو از نوید محمدزاده, تتلو دست نوید محمدزاده را رو کرد
افشاگری امیر تتلو از نوید محمدزاده

 

امیر تتلو درباره پویان مختاری و استوری های اخیرش می‌گوید:

چند روزی بود که پویان مختاری استوری می‌ذاشت و روی مچ دستش ایموجی میذاره… علتش می‌دونین چیه؟

عکس زیر را نسبت به حرف های تتلو ببینید:

تتلو و ساعت 9 میلیاردی پویان مختاری
تتلو و ساعت 9 میلیاردی پویان مختاری

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶) که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و ترانه‌نویس ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ و آراندبی فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر آراندبی در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده‌است.

تتلو در میانه دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت. او نخستین آلبوم رسمی خود به نام زیر همکف را در سال ۱۳۹۰ بدون گرفتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر کرد. او سه بار توسط پلیس بازداشت شده‌است. نخستین بازداشت تتلو در سال ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی بود و پس از آن در سال ۱۳۹۵ به اتهام «تشویش اذهان عمومی و اشاعه فساد و فحشا» به مدت بیش از دو ماه در بازداشت موقت به‌سر برد. تتلو در سال ۱۳۹۷ به استانبول رفت و نخستین کنسرت خود را همان سال در تفلیس، گرجستان برگزار کرد. تتلو بهمن ۱۳۹۸ در ترکیه به علت آنچه «نقض مقررات ویزا» عنوان شد، برای یک هفته بازداشت بود.

مطالب بیشتر:

افشاگری امیر تتلو از نوید محمدزاده


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *